Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Om inte grodan förvandlas när man kysser den är den en hona kanske? Eller av fel kön för en? Eller av samma kön som en?

Eller ska man postulera mer komplexa sammanhang? Göra en djupanalys av folksagornas/folksagomotivens förhållande till hela H(omo)H(etero)BTQ-spektret?...

Hittade ju svamp jag med alldeles vid hus förra året, fast jag knappt orkade leta. Folk kanske inte plockar längre? Också alla trädgårdar man numera (sedan när?) kan gå förbi med dignande fruktträd och bärbuskar som ingen vittjar – även när åtminstone en del av sorterna uppenbarligen är såna där goda som inte finns att köpa...

19 augusti 2012, 22:02
Moderator
Om den inte förvandlas är den en heterosexuell hona eller en homosexuell hanne. Eller bara en vanlig groda.
Om den pinkar en stinkande sörja på en är den en padda. :idea:

19 augusti 2012, 22:07
Moderator
Eller så är man själv inte tillräckligt mycket sagoprinsessa.

19 augusti 2012, 22:09
Medlem
Citera:
Zombie skrev:
Hittade ju svamp jag med alldeles vid hus förra året, fast jag knappt orkade leta. Folk kanske inte plockar längre? Också alla trädgårdar man numera (sedan när?) kan gå förbi med dignande fruktträd och bärbuskar som ingen vittjar – även när åtminstone en del av sorterna uppenbarligen är såna där goda som inte finns att köpa...

Nu när det är så pass mörkt ute :lol: skall det minsann provsmaskas en del plommon som jag vet var de växer, innan de om några veckor hunnit fallera till ett fruktigt trottoarmos utanför det staket som jag tror är uppsatt till skydd mot pallande flanörer hmm ... allt så uppåner nuförtiden :01: finfina fruktträd sågas ner för att den nyinköpta åkgräsklipparen blivit till något som mest liknar en traktor med släp och som därför får det svårt med att komma runt bärbuskar och frukträd på de små avstyckade tomterna när de nu hindrar den lekfulle lille nybyggaren på sin inspektionsrunda likt en trädgårdsarkitekt som helst skulle spelat golf ... istället

En kväll vid den här tiden förra året var det en sån här gräsklippargrodprins som satte på sin "tik" "hynda" "hona" "barnens mor" "grannfrun" "hemtjänarinnan" eller va det nu för tiden kan kallas ... det var iaf en husbonn som jag känner igen till utseende och maner o.s.v som nu utan skrupler pallat upp "hen" med vilka som helst fasoner på såbordet i sitt växthus, jojo det var mörkare i hamocken uti trädgården om jag säger och växthuset såpass upplyst att jag undrade om det kanske var nå'n filminspelning :07: (och så fräck är jag nu inte med min kamera att jag dokumenterar allt som kommer i min väg :mrgreen: tji bildbevis alltså :ugeek: ) nu kanske jag ändå har tur och det blir en fruktstund en ostörd sådan på min sena kvällspromenad och min hund är mitt alibi :mrgreen:

db

19 augusti 2012, 23:00
Moderator
Det var värst. :lol: Själv tror jag att jag att jag råkade ertappa ett par mördarsniglar in fragrante delicto eller vad det heter, men de var tämligen stillsamma av sig.

19 augusti 2012, 23:06
Moderator
db träffar mitt i prick som vanligt. Och ledsen blir man. (För det ens artfränder förstör, förstör och förstör och för det till och med mördarsniglarna får.)

19 augusti 2012, 23:45
Moderator
(... med mycket feromoner tydligen. (In fragranti delicto = på doftande gärning; in flagranti delicto = på bar gärning.))

19 augusti 2012, 23:48
Moderator
Ah, flagranti. Något såg fel ut. :lol: Jag funderade faktiskt vad doften hade med det hela att göra, men det förklarar saken.

19 augusti 2012, 23:52
Moderator
Incognita skrev:
Ah, flagranti. Något såg fel ut. :lol: Jag funderade faktiskt vad doften hade med det hela att göra, men det förklarar saken.

Fast den ena såg faktiskt ut att mycket engagerat nosa den andra där man kanske kan föreställa sig att den har sina ädlare delar, så att säga. Kan sniglar ha oralsex? Eller vad är skillnaden förresten, när de är slemhinna hela de?

19 augusti 2012, 23:58
Moderator
Hermafroditer lär de iallafall vara. Kanske syns på just den snäcklösa mördarvarianten: korsning mellan slemmig kuk och ett par hopklibbade blygdläppar? :P Har dock för mig de ska knulla med bara ena könet åt gången, men minns inte riktigt.

(Ämne för riktigt symbolladdade sagor, inte för barn?)

20 augusti 2012, 02:22
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.