Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Sovit djupare efter gårdagens efterlängtade matintag, men också drömt en del.

14 augusti 2012, 14:44
Medlem
Vaknat och efter några sekunder insett att allt är förändrat. :(

14 augusti 2012, 14:46
Medlem
^^Det mesta går att snurra tillbaka till mer eller mindre utgångsläget, vet du.
Rewind.

Jag har tvingats genomlida en barnbowlingtimme, gått igenom en vacker park med lummiga äppelträd och tja...det var för många hemska barn helt enkelt.
Nu blir det tacos och sedan en ensam träningsrunda med bra musik i hörlurarna - det lär bli räddningen för idag.

14 augusti 2012, 17:50
Medlem
CodeRedAlert skrev:
^^Det mesta går att snurra tillbaka till mer eller mindre utgångsläget, vet du.
Rewind.

Jag har tvingats genomlida en barnbowlingtimme, gått igenom en vacker park med lummiga äppelträd och tja...det var för många hemska barn helt enkelt.
Nu blir det tacos och sedan en ensam träningsrunda med bra musik i hörlurarna - det lär bli räddningen för idag.

;) ja visst är det räddningen!! Jag brukar ioförsig cykla i racerfart. Det finns gott om hemska barn och vuxna. :shock:
Tur att jag har en lugn oas att åka till ibland och tanka lugn !
Hoppas du fick en härlig tränings stund och sen njuta av maten. Kram :09:

15 augusti 2012, 12:41
Medlem
Idag har jag löst söndagskrysset som legat framme sedan 5 augusti ("bättre sent än aldrig") och lärt mig att en dinge är en liten roddbåt använd som följebåt till ett större flytetyg.

15 augusti 2012, 13:49
Medlem
Kaninmamma skrev:
;) ja visst är det räddningen!! Jag brukar ioförsig cykla i racerfart. Det finns gott om hemska barn och vuxna. :shock:
Tur att jag har en lugn oas att åka till ibland och tanka lugn !
Hoppas du fick en härlig tränings stund och sen njuta av maten. Kram :09:
Det fick jag verkligen, tack Kaninmamma och kram.

Idag har jag inte hunnit med mer än att lyckas samla några till fräknar på näsan efter en pyttestund i solen på balkongen. Jag tål verkligen inte sol.
Frukost och mer jobbiga barn har det hunnits med också - det är sista dagarna av sommarlovet och gårdsbästisarna går bärsärk. De är så himla många - mina två och så 4 tjejer till och deras respektive olidligt ljudliga bröder och brödernas diverse kompisar.
Roligt verkar de ha, det hör man fast att jag stängt in mig i sovrummet.
Bra det.

15 augusti 2012, 13:57
Medlem
Idag har jag sedan några dagar kommit igång med andra boken i Haruki Murakamis trilogi 1Q84 och läst ungefär 1-2 kapitel om dagen.

15 augusti 2012, 18:23
Medlem
I dag har jag vaknat.

16 augusti 2012, 15:14
Medlem
Pantat flaskor,handlat och lagat mat.

16 augusti 2012, 15:58
Medlem
Skött om växterna litegrann, rastat katterna på gräsmattan utanför och uppe i diverse träd, stickat en grön halvlång sak.
Lyssnat på regnet.

16 augusti 2012, 16:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.