Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Uttråkad - öppen för förslag! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Uttråkad - öppen för förslag!
Just nu sitter jag framför givaren (faktamaskinen) utan att riktigt veta vad jag ska ta mig för.

Jag har ett gammalt projekt som nyligen översatts till italienska, men just nu väntar jag på att några extra texter också ska översättas, så jag kan inte släppa det än och gå vidare till nästa projekt som redan är påbörjat, men legat på is medan det första projektet avslutades.

No Fap February pågår just nu, så det kan jag inte göra heller.

Jag borde laga middag, men jag orkar inte sätta igång just nu (kanske är jag för hungrig och således alltför svag).

Den skrikande magen gör att jag inte kan koncentrera mig på att se film eller spela spel heller.

Förslag?

6 februari 2010, 01:42
Medlem
Inlägg Re: Uttråkad - öppen för förslag!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Special:Slumpsida

6 februari 2010, 01:44
Medlem
Aha, det visste jag inte om riksväg 70:
Citera:
Riksväg 70 är vägen mellan Enköping i sydöst och den norska gränsen vid Flötningen (37 km väster om Idre) i nordväst, via bland annat Sala, Avesta, Hedemora, Säter, Borlänge, Rättvik, Mora och Älvdalen. Det är en nationell stamväg mellan Enköping och Mora.

Citera:
Vagabonderande ström, begrepp som används vid elektriska anläggningar när returströmmen eller delar av denna under hela eller delar av sin vandring följer andra, oönskade, banor än de metalliska ledare som är avsedda för returkretsen.[1]

Återledning av drivströmmen vid eldrivna tåg.

Exempel på vagabonderande strömmar är när returströmmen går i vattenrör eller ventilationsrör.[1] Ett annat exempel är vid järnvägsdrift när marken används som returledare i stället för rälsen.[2]

Tack för länken, Timeless, nu blev det lite roligare.

6 februari 2010, 01:49
Medlem
Nu blev det tråkigt igen :(

Nej, det är lika bra att jag går och laggar middag nu.

6 februari 2010, 01:59
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.