Re: Jag stack en kniv i fittan på min gympalärare
Visst är det vidrigt! En apa som stirrar en i ansiktet och säger att man inte ska sitta och läsa utan ut och träna.
Jag dricker O´boy eller stuvar makaroner hur länge jag vill och ingen jävla apa ska säga någonting annat åt mig
.
Den andra gympalärarinnan, den som vi hade i låg och mellanstadiet, hon var väldigt intresserad av att småpojkarna fick av sig kalsongerna och gick och duschade. Min bror hade henne. En vidrig skinntorr tant med en andedräkt som luktade ärta.
Hon tvingade mig att göra konster på en stålstång, man skulle hänga med magen på den och göra kullerbyttor hängande i luften. Jag skrek av skräck och smärta när stången slog med all kraft rätt i magen på mig. Jag har alltid haft dåligt med styrka i armarna.
-
Men sugmundfreud [Efternamn] Skriker du bara man tar i dig!?? Vrålade hon i örat på mig.
Sadister som ska ha en kniv i fittan, det är vad gympalärarinnor är för det mesta. Just gympalärarinnor brukar ofta vara mer fanatiska än manliga gympalärare. Det ser man på deras borttränade pattar och skinntorra hud. Manliga idrottslärare brukar ofta vara mer sunda i kroppsbyggnaden. Med undantag för läraren som killarna hade i högstadiet. Han hette Bill, men kallades Bull. Han körde bil från parkeringen till gympasalen. Vet inte vad det var för fel, kanske hjärtfel. Han var tjock och stod och dirigerade klassen utan att själv delta.