Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Jag stack en kniv i fittan på min gympalärare 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Jag stack en kniv i fittan på min gympalärare
http://upload.snelhest.org/v.php?id=100205DSCF8618.JPG

Japp. Vreden fick mig att göra det. Jag har haft två gympalärarinnor som såg ut som apor. Skinntorra fnösken till kroppar och ansikten, helt utan underhudsfett. Käcka ekorrpigga ögon. En av dem cyklade till jobbet varje morgon en mil i ur och skur. Sådant tyder på ett gravt förståndshandikapp a´la Gunde Svan enligt min ringa mening. Cykla på bilvägar i mörkret- idioti.

Den enas pattavund fick henne att när jag var 15 insinuera att jag var fet, vilket jag inte var utan jag vägde cirka 50-55 kg. Och så sänkte hon mitt betyg till en 1:a. Det är inte mitt jävla fel att hon hade tränat bort sina pattar. Hon var jävligt intresserad av att stå och glo på mig efter simlektionerna också.
- Ta av baddräkten, sade hon.

- Jag vill tvätta håret först, sade jag.

- Ta av baddräkten nu!!!! Nu var rösten höjd och ansiktet rodnande som ett mörkrött färskrussin.

Så det var bara att låta baddräkten glida ner. Hon betraktade min kropp långsamt nerifrån och upp. Sedan log hon självgott och gick med bastanta idrottslärarsteg ut ur duschen.

Sådana här övergrepp får mig att vilja sticka en kniv i fittan på henne på riktigt. Men kanske lever hon inte ens idag.

5 februari 2010, 09:11
Medlem
Inlägg Re: Jag stack en kniv i fittan på min gympalärare
Jag brukar till jobbet varje dag i ur och skur... :P men jag har dock aldrig tvingat av unga damer deras baddräkter - fan jag skulle ha utbildat mig till gympalärare istället
Bild

6 februari 2010, 01:20
Medlem
sugmundfreud skrev:
- Ta av baddräkten, sade hon.

- Jag vill tvätta håret först, sade jag.

- Ta av baddräkten nu!!!! Nu var rösten höjd och ansiktet rodnande som ett mörkrött färskrussin.
Det ser ut som att det kan vara fråga om en kränkning.

Min manliga gympalärare gjorde liknande saker. Inte direkt så hotfullt och inte när jag var ensam, men att han var bög var det inte många som missade. Brukade gå in i dushrummet och "lämna värdesakerna".

6 februari 2010, 01:25
Medlem
Men vafaan, kör norrmejerier reklam på sina mjölkförpackningar.

6 februari 2010, 01:28
Medlem
När du säger det, Timeless, så erinrar jag mig att våran kvinnliga gympalärare i gymnasiet faktiskt inte sällan tog vägen genom killarnas omklädningsrum. Däremot är jag inte säker på hennes läggning; det är ju inte omöjligt att hon var lesbisk, i vilket fall det kanske faktiskt hade varit värre att gå genom tjejernas omklädningsrum.

6 februari 2010, 01:30
Medlem
Schueberird skrev:
i vilket fall det kanske faktiskt hade varit värre att gå genom tjejernas omklädningsrum
Ser du ut som en tjej, så kanske hon bara var nyfiken.

Är nog många gympalärare som funnit sin "rätta" sexualitet genom jobbet.

6 februari 2010, 01:37
Medlem
Ufo skrev:
Men vafaan, kör norrmejerier reklam på sina mjölkförpackningar.

Visst är det vidrigt! En apa som stirrar en i ansiktet och säger att man inte ska sitta och läsa utan ut och träna.

Jag dricker O´boy eller stuvar makaroner hur länge jag vill och ingen jävla apa ska säga någonting annat åt mig :evil: .

Den andra gympalärarinnan, den som vi hade i låg och mellanstadiet, hon var väldigt intresserad av att småpojkarna fick av sig kalsongerna och gick och duschade. Min bror hade henne. En vidrig skinntorr tant med en andedräkt som luktade ärta.

Hon tvingade mig att göra konster på en stålstång, man skulle hänga med magen på den och göra kullerbyttor hängande i luften. Jag skrek av skräck och smärta när stången slog med all kraft rätt i magen på mig. Jag har alltid haft dåligt med styrka i armarna.

- Men sugmundfreud [Efternamn] Skriker du bara man tar i dig!?? Vrålade hon i örat på mig.

Sadister som ska ha en kniv i fittan, det är vad gympalärarinnor är för det mesta. Just gympalärarinnor brukar ofta vara mer fanatiska än manliga gympalärare. Det ser man på deras borttränade pattar och skinntorra hud. Manliga idrottslärare brukar ofta vara mer sunda i kroppsbyggnaden. Med undantag för läraren som killarna hade i högstadiet. Han hette Bill, men kallades Bull. Han körde bil från parkeringen till gympasalen. Vet inte vad det var för fel, kanske hjärtfel. Han var tjock och stod och dirigerade klassen utan att själv delta.

6 februari 2010, 10:45
Medlem
Dags för en kniv i fittkroppen på min läkare:
Bild

Jag hatar honom. Han skulle boka in en läkartid om 14 dagar sade han. Det har gått tre veckor nu. Samma sak hände de två tidigare gångerna jag var till läkare. Ingen av dem håller sina löften.

Men den här läkaren var värre. Han hånskrattade åt att jag sov 11 timmar per dygn. Han drog in mina mediciner, Xanor och Flunitrazepam. Jag fick en förpackning om 20 Xanor utskrivet dock, men det räcker ju bara 10 dagar. Jag brukar få 100-pack.

Jag får inte tag i kuratorn, via vilken bokning av läkartider ska ske.

Så jag är omedicinerad och sover ingenting på nätterna nu. Jag har blivit vindögd. Varför blir man det? Har jag blivit psykotisk?

Jag vill kidnappa hans barn och tortera dem. Sedan döda läkaren, fast först hans fru, inför ögonen på honom.

Så därför behöver han en kniv i sin fittkropp.

8 februari 2010, 05:33
Medlem
Fy fan, jag orkar inte med att ha restless legs. Jag kommer aldrig mer att sova i hela mitt liv. Fast jag hoppas att jag får tillbaka mina mediciner nu den 17:e, fick en akut läkartid hos en riktig läkare nu, professor. Jag vill att läkaren som seponerade mina sömn och lugnande mediciner ska få må som jag gör i en månad. Han skulle be om nåd på sina bara knän, och jag skulle bara hånflina och skjuta honom i knäskålarna.

Jag har alltså gått utan mediciner snart en månad nu bara pga en inte ens färdig läkares godtyckliga beslut.

Jag vet att jag gnäller för mycket, men om jag dör vid någon av alla dessa felbehandlingar så vill jag att mina texter ska ligga som ett öppet monument över mitt lidande, och jag önskar att de skyldiga bestraffas, åtminstone med någon sådan där lex-grej.

Detta är psykiatrisk "vård" vid Norrlands Universitetssjukhus idag, 2010. Vämjeligt.

13 februari 2010, 05:43
Medlem
Jag tycker faktiskt att det är störande att mjölkdrickande, i synnerhet mellanmjölkdrickande är synonymt med friskhurtighet. Jag tycker om Oboy, jag käkar gärna ett gäng flottiga ostmackor och dricker standardmjölks Oboy med grädde i för att den ska bli extra flottig, med extra Oboypulver för att den ska bli riktig mörkbrun och så söt att det nästan bränns i halsen. Det blir så fel att ha en mellanmjölksdrickande, aerobicstränande, bananätande apa på förpackningen som vrålar att jag ska övervinna min lathet och gå ut och springa direkt efter frukosten.

13 februari 2010, 19:12
Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.