Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Kaninmamma skrev:
Schueberird skrev:
Han har tur som har dig. Hälsa gärna tillbaka.

Idag har jag hittills hunnit med att raka halva ansiktet - andra halvan tas kanske senare.

Tack! Ja ska hälsa från dig! :)
Ja jag har en väldigt tur jag med som har honom. Han är den finaste man och människa jag träffat.
Och jag är lycklig och tacksam över att få vara hans flickvänn :09:

"Det är inte tur, det är skicklighet." (?) ;) (med adress till er båda alltså)

13 augusti 2012, 11:22
Medlem
Visat min mänskliga sida och den är ingen vacker syn.

13 augusti 2012, 23:46
Medlem
Det hade varit bättre för min omgivning om jag fortsatt som eremit.

13 augusti 2012, 23:47
Medlem
Tror jag inte alls.
Dramaqueen!

Get over it och make more love, not war.

13 augusti 2012, 23:50
Moderator
Oj då. Det var roligt att höra något från Ufo. Hälsa och säg lycka till från mig också! (Och så är jag förstås nyfiken på vad det är för projekt. Men det kan ju ha sina fördelar att vara förtegen också...)

14 augusti 2012, 00:00
Moderator
Schubbe, jag tror uppriktigt du har tjall på proportionerna mellan dig och andra människor. Din "mänskliga sida ingen vacker syn", så vet jag att det inte är. Men du har haft det svårt, då kan man bli trasig, sådant kan göra ont att peta i och vara påfrestande att reparera.

14 augusti 2012, 00:03
Medlem
Zombie skrev:
Oj då. Det var roligt att höra något från Ufo. Hälsa och säg lycka till från mig också! (Och så är jag förstås nyfiken på vad det är för projekt. Men det kan ju ha sina fördelar att vara förtegen också...)

Jag ska hälsa från dig! Han ler ett stort glatt härligt leende åt era hälsningar. Ja vill bara säga att han är effektiv och det händer massor. Och han har mitt fulla stöd. Även om det skulle vara kul att se han skriva här. ;)

14 augusti 2012, 06:26
Medlem
Schueberird skrev:
Kaninmamma skrev:
Schueberird skrev:
Han har tur som har dig. Hälsa gärna tillbaka.

Idag har jag hittills hunnit med att raka halva ansiktet - andra halvan tas kanske senare.

Tack! Ja ska hälsa från dig! :)
Ja jag har en väldigt tur jag med som har honom. Han är den finaste man och människa jag träffat.
Och jag är lycklig och tacksam över att få vara hans flickvänn :09:

"Det är inte tur, det är skicklighet." (?) ;) (med adress till er båda alltså)

Tack! Det var gulligt skrivet! :08: vill önska dig en fin dag!

14 augusti 2012, 06:34
Moderator
Skicklighet, javisst. Din kärlek och ditt mänskliga förstånd lyser ju lång väg. Ufos också, fast i en mer "karlaktigt praktisk" ton eller hur man ska säga.

14 augusti 2012, 14:26
Medlem
Vaknat,ätit frukost,tagit ett beslut samt insett en sak.

14 augusti 2012, 14:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.