Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Sovit tills nyligen och sedan panikbetalat två räkningar.
Nu blir det "brinner" - uttalas brinnöööör. Dinner änd breakfast, jo sii. Det är för sent för brunch.

7 augusti 2012, 15:19
Inaktiv
Först så gjorde jag det och sen senare så blev det lite annat. Sen var det dags för det och efter det så gjorde jag massa det. Nu är det kväll och jag ska det.

7 augusti 2012, 22:29
Medlem
Pluggat, arbetat lite med min odling, börjat läsa om stiftelsen som jag senast läste när jag var ett litet barn, provar nu min mjöd som har en mer gedigen porskryddning än förra gången jag gjorde porsmjöd. Ej färdigjäst dock.

7 augusti 2012, 22:44
Moderator
Jag har skrivit färdigt en fånigt självutlämnande låt. En kärleksförklaring. Återstår att arra, lära sig ljudprogram och försöka spela in eländet.

9 augusti 2012, 00:22
Medlem
Tagit emot ett flak stenmjöl. Pluggat lite.

9 augusti 2012, 14:57
Inaktiv
Behållit min rank 1/100 i min liga genom att slå spelare i ligan ovanför och en spelare två ligor ovanför mig.

Starcraft 2

Bild

Svinen borde flytta upp mig en liga annars kanske jag avrättar dom med nackskott på en parkering nån morgon... hehe.... skojar. Sånt är "ondska".
:02:

Humanity is a herd of cancercells and I am one of them.

Förbereder mig för att hämta ut datordelar till en ny spltterny dator och sen ska jag handla efter det... och sen stykreträna. FULLT UPP FAN!

*morrar som en rabiessmittad homo*

9 augusti 2012, 17:19
Medlem
Hällt stenmjöl i min grop, runtomkring jorden. Det ska läggas plattor på.

9 augusti 2012, 17:46
Moderator
Jag har myst intill min sovande lille son. :08: Vad söt han är när han sover!

Idag har vi bl.a. diskuterat hur det kan komma sig att något som delas med noll blir noll.

9 augusti 2012, 23:08
Medlem
Jag har anmält minstingen till en grundkurs i piano och mottagit ett spännande brev med info om höstterminen på sång/dans/teater-skolan som stora tjejen snart börjar på.
Utöver det och träningsrundan blev det inte mycket gjort.

Jo, förresten - en långpromenad med katterna. De är så fina!!
Och så har jag beundrat diverse pumpor och bestämt mig för att plantera sådana till nästa sommar.

9 augusti 2012, 23:17
Medlem
Blivit avstängd från forumchatten på Aspergerforum

9 augusti 2012, 23:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.