Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
...och så har jag snickrat lite på en låtrefräng, en som inte skall vara pipig. Den är säkert ursopig, men någonstans måste man ju börja.

2 augusti 2012, 01:08
Moderator
Incognita skrev:
...och så har jag snickrat lite på en låtrefräng, en som inte skall vara pipig. Den är säkert ursopig, men någonstans måste man ju börja.

Bild

2 augusti 2012, 01:16
Medlem
Nu blev det visst ett till seriöst inlägg; jag måste vara sjuk någonstans. :01:

2 augusti 2012, 01:54
Inaktiv
Gottat mig åt att folk skjuter varandra i min hemstad, Eskilstuna. Tre "skjutningar" på tre dagar. Hehe. Jag gillar när det händer skit.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15199171.ab

Jag borde gå ut mer vid midnatt, jag kanske får uppleva nåt "syper-cuul". Hehe.
:02:

Obie Trice - Average Man

Guns, hoos and biches! Play me less then a man and I will bury you bich!
Hehe
:07:

For all cowards - you will die soon hehe
*blink*

DIzzin' me and I go monsta.

2 augusti 2012, 11:22
Inaktiv
Tillägg till ovan:

Skjuter man någon/några så tycker jag att man plockar upp köttet efteråt och gräver ner det i skogen i ett 1,5 meters hål. Bara lämna skottskadade idioter på marken liksom, jävla amatörer. Begrav skräpet. Så slipper man snuten ocskå.
:02:

And dig the fucking hole BEFORE the shootings. Then fill it up. Easy to dig up again later then. Good look folks! Happy huntin' !

Spade 179kr - Clas Ohlsson

Bild

2 augusti 2012, 11:53
Medlem
Schueberird skrev:
Nu blev det visst ett till seriöst inlägg; jag måste vara sjuk någonstans. :01:

Jag är sjuk någonstans. :01: *Pinkar något löddrigt med färg åt kaffehållet* vet inte om det beror på kilot (c:a 1 eller om det var så mycke som 2?) bananer jag tryckte i mig i förrgår/(brist på aptit) men så är det ju rötmånad. Får man skriva seriösa inlägg :shock: också :o och det i vilken tråd som helst :? :lol: :oops:

Annars tycker jag att det är dumt med skämt i rötmånad då jag befarar något njurpaj eller nå't, eller inte just där kanske men dock något adekvat invändigt och att härleda till de fysiska regionerna, det psykiska har jag att betrakta som något för vetenskapen skattat förgängligt och till evigheten förlorat som ett ägg ungefär, mest kemi&fysik utan skydd av vare sig skal eller hjälm för det så obefintliga skalet då jag mest är ute och cyklar *yrar glasklart som grumligt korvspad* ... signalsubstansrubbad kolhydratskollapsad proteinkalopps :roll: sneglar på skonkost av rätt diet typ (örtagubbens kokbok & sånt)det löddriga pinkeriet kan ju inte låta sig pågå hursomhelst med den odör av skämt ... sjukt skämt *yrar*

db :01:

2 augusti 2012, 14:22
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=KMwXv0Z5nwQ Orgasmvarning

2 augusti 2012, 15:09
Medlem
Tvättat i tvättstugan,

2 augusti 2012, 17:39
Medlem
...haft en riktigt lyckad dag med positiva överraskningar i nästan varenda buske. Det blev till och med bättre än jag föreställde mig.

4 augusti 2012, 19:12
Medlem
Dragit en soffsnark till klockan 14 idag :D

Det var behövligt efter gårdagen. Sambon och hennes dotter åkte till legoland 04:15 :o på morgonen... SEDAN lyckades jag sova någon timme innan det blev dags att ge sig på flugfiske för första gången i mitt liv. SATAN vad det var kul. Synd att jag inte fick nått bara :oops:

4 augusti 2012, 19:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.