Ny tråd Svara på tråd  [ 93 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa
Fler smileys? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Fler smileys?
Hellre en arm av stål än ett hjärta av sten... eller nå't.

19 december 2011, 16:24
Medlem
Bild

29 december 2011, 01:10
Moderator
Slänger snabbt ner slåsigförpannansmiley och fåraktig smiley. Den förra kanske redan har nämnts här, men nåja. I varje fall har jag behövt den förut.

14 februari 2012, 14:27
Moderator
Nu har jag på kort tid haft användning för en hålla-tummar-smiley och en applådsmiley.

För den som möjligen inte vet det kan man få hit smileys (liksom andra bilder) genom att ladda ner dem från annat håll och sedan ladda upp dem här via "Ladda upp en bild"-länken nedanför skrivrutan. (Säger en moderator som inte har orkat puffa för att få hit fler smileys på riktigt...)

25 maj 2012, 13:01
Moderator
Det finns sajter med en massa smileys på forumkod också, bara att söka på lämplig kombination av ord, typ free smileys.

25 maj 2012, 13:07
Medlem
Den här smileyn förstår jag inte hur jag klarat mig utan.

Bild

Och den här kanske är nåt för incognita...

Bild

25 maj 2012, 15:24
Moderator
*fniss* Fast så klantig som jag är tror jag inte att någon vill se mig med en motorsåg igång, faktiskt.

25 maj 2012, 15:31
Medlem
Den här torde kunna komma till användning:
Bild

1 augusti 2012, 14:18
Moderator
Absolut!

1 augusti 2012, 15:25
Medlem
Går det inte att under de "ordinarie" som alltid ligger här till vänster lägga in en länk som är blå
och pekar till t.ex http://www.mysmiley.net/, vet inte hur man gör det, alltså får ett
ord/flera ord bli klickbara och länkar till en url, någon som kan förklara. :?:

De här är bra: Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild

13 augusti 2012, 08:45
Ny tråd Svara på tråd  [ 93 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.