Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Eftermensig.
Awaiting ägglossningstider.


31 juli 2012, 02:28
Inaktiv
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Eftermensig.
Awaiting ägglossningstider.


Men det är ju inte påsk nu.

Bild


31 juli 2012, 10:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är alltid påsk.


31 juli 2012, 12:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
jämt ägg ...


31 juli 2012, 12:50
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Bluff? Börjar ledsna på att ha skapande intressen och aldrig kunna skapa. Kanske aldrig skulle ha kunnat ens med ork, överblick, koncentrationsförmåga och minimal social förmåga? Lätt att börja (eller fortsätta) se hägringar när man aldrig kan sätta sig på prov.


1 augusti 2012, 03:04
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Desperat längtande efter pojkvännen. Vi bor så långt ifrån varandra att vi inte kan umgås som vi vill. :03:


1 augusti 2012, 10:14
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
kullan skrev:
Desperat längtande efter pojkvännen. Vi bor så långt ifrån varandra att vi inte kan umgås som vi vill. :03:

Hoppas ni kan träffas snart då. Jag kan inte låta bli att vara lite nyfiken på din kärlek, kullan, och hur ni träffades. Jag har dock full respekt för om det är för privat att berätta något närmare om. Hur som helst - jättekul att du funnit kärleken!


1 augusti 2012, 10:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag träffade han via ett annat forum. nä inte det välkända ApergerForum utan ett helt annat. Jag är väl på väg att flytta närmare han. Ja jag har nyss flyttat så flyttar jag igen. Jävla rantande på kullan. :evil: Men nu flyttar jag för sista gången. Ja inte vet jag vad jag säga mer. Han har ingen diagnos inom NPF - facket. Han är väl NT i dessa sammanhang. vi har komtakt via skype dagligen. Och smsar varandra förstås.


1 augusti 2012, 10:37
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Mhm. :10: Det säger inte så himla mycket, men jag antar att ni har gemensamma intressen och värderingar? Och att han inte är rädd för att satsa seriöst så snabbt, eftersom du vågar flytta för hans skull. Men ingen har väl rätt att ha synpunkter på hur ofta du flyttar! Däremot skulle jag själv uppleva det som väldigt jobbigt, så jag är inte avundsjuk på att behöva dra iväg igen med allt pick och pack. Hur som helst låter det ju som att det är värt det. :)


1 augusti 2012, 10:54
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Mhm. :10: Det säger inte så himla mycket, men jag antar att ni har gemensamma intressen och värderingar? Och att han inte är rädd för att satsa seriöst så snabbt, eftersom du vågar flytta för hans skull. Men ingen har väl rätt att ha synpunkter på hur ofta du flyttar! Däremot skulle jag själv uppleva det som väldigt jobbigt, så jag är inte avundsjuk på att behöva dra iväg igen med allt pick och pack. Hur som helst låter det ju som att det är värt det. :)


Ja det är värt det. Jag skulle ångra om jag inte gjorde det. Och det vete tusan om det är så snabbt. Jag flyttar nog inte innan våren i alla fall.
Och ja vi är soulmates. Tänker , tycker och känner lika i allt.


1 augusti 2012, 12:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron