Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Schueberird skrev:
Byggt fina saker och ätit ett ägg.

Ett precis lagom krämigt 6-minuters ägg. :)

31 juli 2012, 02:07
Medlem
Skrockat gott åt den här bilden:
Bild

31 juli 2012, 02:31
Inaktiv
Vaknat. Sen har jag insett att det jag insett idag är bättre att aldrig inse eftersom själva insikterna inte ger mig mer insikt.

31 juli 2012, 10:44
Moderator
treeman skrev:
Vaknat. Sen har jag insett att det jag insett idag är bättre att aldrig inse eftersom själva insikterna inte ger mig mer insikt.

Åh, det låter förjävligt. :( *sänder över sympati*

31 juli 2012, 15:36
Moderator
Idag har jag sovit till kl. 15. :shock:

...samt kokat gröt på hela havrekorn som fått stå i blöt för att bli av med fytinsyran, och nötter och frön som stått i blöt på samma sätt. Smaken var väl lite sisådär, men det varken sved eller kliade i munnen.

31 juli 2012, 15:44
Moderator
Nu har jag torkat nötterna och fröna i ugnen på svag värme. Det blev helt OK. :) Misstänker dock att det kommer att synas på elräkningen. Ändå ger jag mig på att försöka torka de uppblötta och kokta havregrynen nu. Om det blir bra blir det bovete nästa vända. Jag tänkte göra mig en supernyttig müsli som jag tål och vars nyttigheter jag kan tillgodogöra mig utan att urlaka kroppen på mineraler.

31 juli 2012, 18:30
Inaktiv
Lirat 10 matcher "Starcraft 2" och är nöjd med inlärningen. Jag blir bättre och bättre. Jag har börjat vinna mot folk i ligan ovanför mig och jag kämpar för att ta mig upp i den ligan. Perfekt sätt att hålla hjärnan igång som gammal gubbe, snabba dataspel. Jag känner hur nya nervbanor bildas där lobotomin förstörde dom. YAY!
:02:

Jag måste lära mig spela ungefär dubbelt så snabbt som jag gör nu. Man hanterar tangentbordet, en massa knappar och sen musen. Att förutse vad motståndaren "is up to" är ett måste med den spel-rasen jag spelar, vilket är sjukt spännande, lite för spännande och nervigt nästan. Hehe

Bild

Bild

Jag är insektsrasen som mördar med klor, näbbar och grönt frätande slem. Oh yeah!

31 juli 2012, 18:55
Medlem
Har tränat , och haft tonårs sonen som tränare. Stenhård träning, jag tror sonen var imponerad.
Det var kul och härligt! ;) nu jäklar detta ska bli en tränings höst! :D

31 juli 2012, 22:00
Moderator
Jag har faktiskt fått en del tråkgöra gjort trots sen start idag. Bra jobbat av mig! Små realistiska mål, ett steg i taget.

1 augusti 2012, 00:27
Medlem
Jag har shoppat kläder.

1 augusti 2012, 01:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.