| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1 

| Författare | Meddelande |  
			| dygdig barbar Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1"Rullan går på Bohmans Vind"    Texten "Dödskallemärkt" (jänkligen hela skivan med konvolut och allt, ja hela skiten alltså)  av Bengt Sändh&Finn Zetterholm hens/hennes själva, då SVERIGES RADIO annars gjort det åt dem, SR som på sin tid hade ihop det med Fantomen beträffande jakten på obsent ekivokt eller på annat sätt till förargelse upphetsande material för de i stugorna till förbannelse så känsliga öron. Skyll er själva om ni har hört den förut   Rullan går på Bohmans Vind 1977 Bengt Sändh 

|  
			| 24 juli 2012, 09:38 |  |  
		|  |  
			| Inaktiv forummedlem Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Fader vår som är i himmelen. 

|  
			| 25 juli 2012, 14:09 |  |  
		|  |  
			| treeman Inaktiv 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Hej 

|  
			| 25 juli 2012, 23:19 |  |  
		|  |  
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Och jag lockas mitt i larmet till att bedja inför Herran. 

|  
			| 29 juli 2012, 07:15 |  |  
		|  |  
			| treeman Inaktiv 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Hej hej hej hej... HEJ! 

|  
			| 29 juli 2012, 10:57 |  |  
		|  |  
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Man hörer fåglar sjungaMed mångahanda ljud;
 Skall icke då vår tunga
 Lovsäga Herren Gud?

|  
			| 30 juli 2012, 10:11 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Varför ökar övervikten i Göteborg?De kan inte läng-ree tå saj en promenå-åd mellan varven.

|  
			| 30 juli 2012, 19:06 |  |  
		|  |  
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Min själ prisar Herrens storhet, min ande jublar över Gud, min frälsare.

|  
			| 31 juli 2012, 13:08 |  |  
		|  |  
			| treeman Inaktiv 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Hedna HÄÄÄÄD hedning ahh hedn! 

|  
			| 31 juli 2012, 18:51 |  |  
		|  |  
			| kullan Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Hähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähähä 

|  
			| 1 augusti 2012, 10:15 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
 |