Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Den var cool, men jag föredrar rent känslomässigt när kroppsdelar sitter ihop som de skall. Är tillräckligt desintegrerad ändå.

23 juli 2012, 22:20
Moderator
Nu är det om bipolära barn på kunskapskanalen. Måste titta lite.

23 juli 2012, 22:21
Medlem
To see is to become Monkey Drummer!?

23 juli 2012, 22:22
Medlem
Ja, så måste det vara när damer i slitsade trenchcoats rör sig i periferin.

24 juli 2012, 01:26
Inaktiv
Alla är äckliga bajsmaskiner. Ni tillverkar kopiösa mängder bajs bara! Sluta för fan! Sluta bajsa!!!!

24 juli 2012, 22:21
Inaktiv
Efter att ha suttit på puben och chillat och svept 8-9 öl mådde jag terrific och kände mig lycklig. Jag gick efteråt in i en galleria och såg en supertrevlig, jättefin människa i en av affärerna. Efter att ha pratat med denna kopiöst underbara varelse så kommer jag ut ur affären och tittar ner i min urgulliga påse... och vafan får man se... jo en kukvärmare i ull. Vad i helvetes satans fittkladdd och svampdrägel har svinet lurat mig att köpa? Fyfan! Precis som om jag behövde mer svett på könet liksom i satans jävla duvanala bögpackare! Argh!!!! "%!!"¤&!

:07:

26 juli 2012, 15:05
Inaktiv
Det är tyst... det enda som hörs är droppandet...

Var är min buttplug... jag orkar inte med att det droppar...

27 juli 2012, 14:19
Inaktiv
Fyfan skulle åka till mormor men det sket sig, dumma jävla taxidrägelfläskmongo!

Jag sitter i baksätet och gråter där... min vän Niklas tog sig ut och ringde mig och tog ett foto... *snyft*
:03:

Bild

29 juli 2012, 14:11
Moderator
"Lyckan" (ta i trä) är litegrann som en icke-irriterande version av den där fläcken man får framför ögonen när man trotsat smärtan och länge tittat in i ljuset. Det går inte att fästa blicken på den, men när man fokuserar på annat så finns den där i förgrunden, diffus och oformlig. Gör man det för länge, i hopp om att få behålla precis samma fläck, bleknar den emellertid snart. Då måste man fylla på med mer ljus, hur outhärdligt det än kan kännas.

1 augusti 2012, 10:45
Medlem
Jag är kär för fan. :09: :08: Nåt mer ni vill veta?

1 augusti 2012, 10:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.