Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Inaktiv
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Natt på en ny dag. Ser på en film om en snubbe som mördar folk med vassa stålobjekt. Varje mord får mig att skratta skönt. Komedi :D
Jag skrattar ofta åt mord på film, det säger nog en del om mig hehe. Hans hämnd känns rätt berättigad så att säga. Kill em all!
Folk ser så skumma ut när dom får en yxa inslagen i skallen. LOL
:lol:

"- Oh no I didn't plan to die today mommy!"

Some Guy Who Kills People

23 juli 2012, 02:03
Inaktiv
Vaknat upp, klätt på "mig", ätit och nu ska jag fortsätta äta. Ja "äta". Hej. Oj jag nyser... ska skratta lite åt youtube clip och sen ska jag lira Starcraft 2 och förnedra folk för det njuter jag av. Jag är ren ondska. Värre än satan faktiskt. Hihi. Kram

PS. Don't underestimate the dark side. We are the winners! Don't be a fucking cunt! .DS

Bild

23 juli 2012, 12:04
Moderator
Ätit havregrynsgröt med äppelmos, nötter och frön.

Tecknat ett blyertsporträtt av en väninna. Det blev lite skevt. Det kan man enkelt se genom att studera porträttet i en spegel. Min hjärna vill inte acceptera hur ansiktet ser ut i det perspektivet och har därför smetat ut ena ansiktshalvan för att kompensera det.

Haft ambitionen att jobba på ett bokkapitel (forskning) men grimaserat i avsmak. Texten "so far" är bara blaj, lösa trådar och retoriska slängar, och det är alldeles för rörigt i skallen för att jag skall kunna räta ut den just nu.

Löst ett alldeles för enkelt korsord väldigt snabbt. Jag gillar känslan att lyckas avsluta något.

Längtat.

Njutit av tystnaden.

Haft tråkigt.

Bokat in ett möte.

23 juli 2012, 13:15
Moderator
Läst ut en bok som jag till viss del kunde känna igen verkligheten i men ändå orkade läsa.
En tunn spetsslöja bara, men iallafall. Åter enbart verklighet som inte går att stå ut i.

23 juli 2012, 17:32
Moderator
Ja, det känns tomt när man måste lämna den fiktiva värld bakom sig som man levt sig in i.

Jag har gjort alldeles för lite av det jag listade att jag skulle göra. Känner mig lite låg.

23 juli 2012, 17:56
Medlem
Jag har klättrat för första gången på 2 år...

Det var satans jobbigt!

23 juli 2012, 18:47
Moderator
Nu har jag handlat. Jag hade råd med 2,5 liter mjölk - rena rama julafton!

Jag tänker inte jobba idag. Prio 1 är att ta mig ur den här svackan, få lite fart på hjärnan. Just nu känns det som att tankarna är fastklippade i något segt, som övertuggad hubbabubba (vämjeligt).

23 juli 2012, 19:19
Medlem
Idag har jag precis blivit utsläppt: Det tar sitt lilla tag att vänja sig.

23 juli 2012, 21:04
Moderator
Schueberird skrev:
Idag har jag precis blivit utsläppt: Det tar sitt lilla tag att vänja sig.

En salongsgalning på grönbete? :P (får en rolig bild i skallen)

23 juli 2012, 21:15
Medlem
Mhm. :mrgreen:

23 juli 2012, 21:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.