Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Folk som inte kan språk… "Vad åt du senast" va?

För det första heter det åt dig. För det andra brukar man sätta ett predikat när man predikar. Vad skrev någon åt dig senast?

För det tredje, när det blir fråga om skrev åt någon tar man det helst i pm eller irl.

Och hycklande NT-fasoner. Har någon tänkt på vad ordet "gåva" egentligen betyder? Gå va. Nu har jag gett dig något, stick. Man köper sig fri från fortsatt relation. Okej, kan passa en djävla aspie så slipper man bry sig sen. Men att presentera det som något annat…

9 juli 2012, 23:21
Moderator
Det finns inget intressantare än vilket årtionde man tycker var bäst. Eller intressantast. Eller skulle ha velat leva i. Jag tycker 167.230-talet f.0 skulle ha varit intressantast. Att åskåda som observatör från en både in- och utbördes kärleksfull civilisation från yttre rymden. Vilket säkert innebär att det inte var intressantast, eftersom jag brukar missa det som är intressant.

12 juli 2012, 22:14
Moderator
Verkligheten är tunn. Människans fantasi med den. Om någon nu inte visste det redan. Inte ens en så för mitt lekmannasinne trovärdig georgisk-familjenamnsattrapp som Dzjuchardia går att uppbringa på nätet, i varje fall inte i latinsk transkription. Inte heller i anglosaxisk misshandel "Dzyukhardia". Åtminstone inte med hjälp av storebror Google.

16 juli 2012, 19:24
Moderator
Att en tysk skulle kunna kalla det "Juchheißa nånting" (ett gammaldans-/Thore Skogmanmotsvarande utrop) hjälper inte heller.

16 juli 2012, 19:31
Moderator
Vårrea på begagnade containrar. Särskilt de isolerade kanske kan intressera någon. Rejäla dörrar som det känns när man stänger om sig och som man kanske inte kan öppna igen.

http://www.blocket.se/stockholm/Varrea_begagnade_containers_20ft_40ft_39028658.htm?ca=11&w=1

17 juli 2012, 02:45
Inaktiv
Jag vill slicka på någons vaniljpinne. Stjäla den och ta allt det bruna i munnen. *slicky*

18 juli 2012, 15:19
Medlem
Följ Kubakrisen live på twitter, de har hållt på i ett par veckor tycks det.

https://twitter.com/missilecrisis62

19 juli 2012, 21:57
Inaktiv
Greger hade problem med sin knullmjölk. Han hade blivit född med en oändlig mängd knullmjölk. Ju äldre Greger blev desto mer började han söka en väg ut, en väg som inte kantades av hans knullmjölk. Men vilken stig i livets träd han än tog, så vart det knullmjölk spillt nästan överallt. Greger blev sent om sides allt mer skygg och tillbakadragen. En del sa att han hade Asperger eller möjligtvis var mongoloid.

Men en kväll när Greger som vanligt trallade på mojängen med sina flottiga tassar kom en vis gammal man och ringde på hans dörr. Greger gjorde sig snabbt av med knullmjölken ifall att det var polisen som återigen var ute efter honom. Han flåsade och torkade i ilfart bort svetten från sin bara panna. Han gjorde sig redo att öppna dörren och tittade ut genom titthålet. Där ute stod den fulaste gubben man kan tänka sig. Och naken var han. Greger höll på att bli trackasserad av en blottare. Chocken i Gregers arma sinne spred sig ända ner till behållarna med knullmjölken. Han började skaka och snyfta. Gubbens lem var helt synlig och Greger spydde när gubben kom på hans dörr.

Dagen efter var Greger fri från sin knullmjölk. Han hade skurit av sig pungen och han kände för första gången i sitt liv en känsla av total lycka.

The End

22 juli 2012, 18:22
Inaktiv
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

23 juli 2012, 12:59
Medlem
Det har blivit dags att klippa av mina armar, ity att de blivit insekter. *suger på en mellanstor lax*

23 juli 2012, 21:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.