Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Kaninmamma
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Jag ska sova, vakna för tidigt, var pigg som en mört men nu ska jag somna om. Natti natti
|
2 juli 2012, 07:44 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Sorry... Och tack, eller vad man säger... Jo, ibland känner jag verkligen att jag är lyckligt lottad, och förmår att glädjas över det också. Idag har jag knappt tagit mig ur sängen p.g.a. pms och trötthet som kommer efter alla intryck. Snart måste jag iväg och handla kattmat. Enbart torrfoder går visst inte hem, hur mycket jag än förklarar att jag är för trött idag. Och jag har massor som jag borde ta itu med.
|
3 juli 2012, 16:45 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Be inte om ursäkt. Har du något mer intressant att berätta får du gärna berätta det också, men frågar jag för mycket är jag rädd att visa dålig netikett ... Den där utmattningen är jag däremot inte avundsjuk på.
|
3 juli 2012, 16:54 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Styrketränat, läst och anmält mig som medlem i VoF.
|
4 juli 2012, 00:49 |
|
|
Kaninmamma
Medlem
|
Jag har tagit mitt första dopp, kallt som sjutton. Ingen kroppsdel domnade bort. Men efter en stunds lekande med sonen i vattnet så frös jag så jag skakade. Jag och sonen var de enda som badade men vi hade bus kul!
|
4 juli 2012, 01:11 |
|
|
Yetin
Medlem
|
Ah, bada borde jag göra när jag springer imorgon. Finns övergivna betongfundament i Älven jag skulle vilja klättra upp på.
|
4 juli 2012, 01:29 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Åh, jag vill också bada... Finns inget bra ställe just här, och det är nog lite sent på dagen att leta rätt på någonstans man kan ta sig kollektivt.
Jag har klippt min lilla gräsmatta med sax. Eftersom delar av gräsmattan har tagits över att andra arter som gärna får hållas, såsom vitklöver och brunört (?), är det inte särskilt betungande.
|
4 juli 2012, 11:08 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Flyttat hylla + kringarbeten. Ätit middagsförrätt på balkongen. Gör viss skillnad att ha en. Oroat mig över en ung och en yngre medelålders ek som inte ser ut att må så bra och undrat vad det kan bero på. Många döda blad och grenar trots allt regn. Försökt göra något mer vettigt eller roligt och misslyckats. Önskat mig en tjock och hållfast autistisk bubbla [tillbaka?], inget sexigt alls med en halvgenomskinlig, bara lömskt.
|
4 juli 2012, 20:45 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Det senare låter ledsamt. Men de första grejerna låter positivt. Heja!
|
5 juli 2012, 01:10 |
|
|
Kaninmamma
Medlem
|
Badat massor. Vad skönt trött man blir av att leka och busa . Imorgon blir det krig med vatten pistol. Jag ska blöta ner sonen. ha ha vad arg han kommer att bli. Han väckte mig i morse med ett glas vatten i ansiktet. Bus pojk.
|
5 juli 2012, 01:28 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|