Ny tråd Svara på tråd  [ 32 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
Trakasserier via msn 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Trakasserier via msn
Sista dagarna har det varit någon som utgett sig för att vara jag och skickat rena sextrakasserier till mina msn-kontakter i mitt namn.

En msn-polare har dessutom fått väldigt många snuskmeddelanden av två medlemmar från Aspergerforum. I nuläget talar jag inte om vilka de är offentligt, men det kan ändras...

En jävla tur för dom att jag inte är i deras närhet kan jag säga.
Fega små muppar är vad ni är!
(jag önskar att du som gör detta vore i mitt vardagsrum i detta nu)

Någon som vet hur man smidigast blir av med problemet?
Någon som har upplevt liknande?

Det började ungefär samtidigt som jag gick med i OA, kan tilläggas.
Det är någon som vet min gatuadress dessutom.

1 februari 2010, 21:38
Medlem
Inlägg Re: Trakasserier via msn
Räcker det med nackskott som straff tro? :mrgreen:

1 februari 2010, 21:47
Medlem
Hmm. Steg ett: Byt lösenord. (fast sist jag försökte hitta den funktionen så hittade den jag inte, fast jag letade kanske på fel ställe).

Har du ett lättgissat lösenord? Välj ett svårgissat. Stava saker fel, lägg till siffror.

1 februari 2010, 21:52
Medlem
och för helvete! Har du samma lösenord på andra ställen, byt fort som fan där också!

1 februari 2010, 22:08
Medlem
:mrgreen:

Ska prova hacka krigarns MSN nu..
:mrgreen:

1 februari 2010, 22:09
Medlem
Krigarn skrev:
En msn-polare har dessutom fått väldigt många snuskmeddelanden av två medlemmar från Aspergerforum. I nuläget talar jag inte om vilka de är offentligt, men det kan ändras...

*tänker vidare*

Är det alltså fler som har hackats?

1 februari 2010, 22:13
Avslutat konto
Många lägre stående aspergare har det där råttaktiga stalkerbeteendet. Det är en del av deras handikapp. Det som gör dem till avskyvärda undermänniskor.

1 februari 2010, 22:45
Medlem
Josef3 skrev:
Många lägre stående aspergare har det där råttaktiga stalkerbeteendet. Det är en del av deras handikapp. Det som gör dem till avskyvärda undermänniskor.

Kan du inte tala om vem som inte är undermänniskor/mellanmjölksgrisar/folk du ska mörda? Det vore lite intressant att veta. Du och din mamma?

1 februari 2010, 22:51
Medlem
Mitt lösenord är inte lätt uträknat nej.

1 februari 2010, 22:52
Medlem
Josef3 skrev:

I huvudsak är det fega människor som håller på med sånt här, folk som inte vågar ta en konflikt i verkliga livet.
Skulle intye görvåna mig om det är någon mjällig liten mupp som är i farten...förr eller senare får jag reda på vem det är.
Jag har tagit reda på såna här typer förut.

1 februari 2010, 23:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 32 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.