Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Incognita
Moderator
|
Re: Vad har du gjort idag?
Skickat iväg en 150 sidor lång transkription till min forskningsledare. Nu har han en del att göra.
|
24 juni 2012, 12:08 |
|
|
Sheyen
Medlem
|
Knullat, ätit mackor och sminkat mig.
Ska snart dra iväg, någonstans, en bit bort.
|
24 juni 2012, 13:40 |
|
|
jerico582
Medlem
|
Knulla är bland det vettigaste jag har läst här! Själv har jag varit och handlat och satt upp en stor tavla. Lyckats få ett felmeddelande på bilen och åtgärdat det...
|
24 juni 2012, 16:30 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
De senaste dagarna har jag varit med om saker: En del var intressant och en del var... mycket intressant.
|
24 juni 2012, 17:25 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Bevittnat ett blodigt fågeldråp... utfört av min katt. Igen. Usch, jag skall aldrig mer mata fåglarna på vintern. De fattar inte att de skall hålla sig undan från min uteplats på sommaren fastän två katter helt uppenbart huserar där.
|
25 juni 2012, 12:52 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Det blev en väldigt lång långpromenad igår/inatt igen, vi tog tåget hem för annars hade vi fått sova i skogen. Sedan har jag hjälpt ulliga kattungen att bli kvitt en bajskorv som fastnat i bakhasorna vilket lär upprepas med tanke på hennes stjärt...behåring. Tog in en balkonglåda som var full med vatten, fotograferade en massa, funderade på mitt hår och vad som bör göras åt det. Förutom det - inte så mycket.
|
25 juni 2012, 15:56 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Nu har jag spenderat resten av dagen med att titta på allehanda dokumentärer. Den bisarraste var "Mannen som drack surmjölk" med en mycket kryptisk (eller ö-v-e-r-t-y-d-l-i-g) Slas som berättare - den genererade många gapskratt. Sedan blev det en om Gamla stan, Swedish House Mafia och Den förlorade prinsen.
Förutom det har vi denna helg ägnat oss åt onämnbara saker vuxna emellan och enbart blivit avbrutna av stirrande kattungar. Eller helg förresten - vad är det för dag? Barnen kommer hem först imorgon.
|
26 juni 2012, 00:13 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Du kan vara glad att de bara stirrade...
|
26 juni 2012, 00:32 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Ähum... Lyckats med bedriften att få disken att börja mögla i diskmaskinen. Så osedvanligt dumt!
|
26 juni 2012, 08:07 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Verkar som rätt plats iallafall. Åtminstone om man har tillräckligt miljöfarligt diskmedel.
|
26 juni 2012, 14:32 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|