Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Kudde av vit fibermassa?

Instämmer med kaninmamma.

Och sju timmars underbar promenad (var det mitt i natten också, eftersom du skrev det frampå småtimmarna?) låter som en bra grund för att vara antingen lycklig eller ledbruten.

Kommit upp alldeles för sent igen. Varit seriös igen. Sehr sehr sehr sehriös, und säkert ganz förgäves. Och så har plötsligt en dag till gått då jag kunde ha försökt ha roligt eller göra något nyttigt istället.

17 juni 2012, 21:47
Medlem
Promenaden var visst i 8 timmar. Och jag är lycklig över att lära känna underbara omtänksamma och roliga människor!
Jag trodde inte sådana fanns i verkligheten. Sov gott alla där ute! :09:

17 juni 2012, 23:09
Moderator
Kaninmamma skrev:
Och jag är lycklig över att lära känna underbara omtänksamma och roliga människor!
Jag trodde inte sådana fanns i verkligheten.

Oj då. Jo, det kan vara smärtsamt tunt, det håller jag med om. Och rätt vad det är visar sig en man trodde var omtänksam inte vara det – eller man tycker själv man bär sig så illa åt. Men utan någon, nej, vad skulle man då leva av.

Sov gott! :09:

17 juni 2012, 23:14
Moderator
Tittat på filmen "Stendhal syndrome" efter att ha slarvat med medicinerna - inte tillrådligt. :? *illamående*

18 juni 2012, 00:09
Moderator
Hörde det just knäppa och smådunsa genom köksdörren, som om hela huset höll på att sätta sig i leran. Undrade om det regnade extratunga droppar mot fönstret, om snickerierna hade blivit så fuktiga i blötvädret eller vad. Plötsligt ser jag någon som kryper på fönsterblecket och hjärtat far upp i halsgropen. Nej, det var en katt! Som vankar av och an och nosar metodiskt på bleck och rutor. Jag går försiktigt innanför köksdörren, men inte försiktigt nog. Plötsligt är den borta.

De som bodde här före mig hade en katt, som hade en bräda ner från köksfönstret. Vet inte om den här katten letade efter sin kompis eller ville ha koll på en rival, tänkte inte på att ta in hållningen.

18 juni 2012, 01:27
Medlem
Jo, tackar som frågar: Sträckläste ut Män som hatar kvinnor, myste med barn, man och kattungar.

18 juni 2012, 02:20
Medlem
Zombie skrev:
Kaninmamma skrev:
Och jag är lycklig över att lära känna underbara omtänksamma och roliga människor!
Jag trodde inte sådana fanns i verkligheten.

Oj då. Jo, det kan vara smärtsamt tunt, det håller jag med om. Och rätt vad det är visar sig en man trodde var omtänksam inte vara det – eller man tycker själv man bär sig så illa åt. Men utan någon, nej, vad skulle man då leva av.

Sov gott! :09:

Tack jag sov gott! Ja är den sortens person som alltid tror det bästa om alla.
Naiv och blåögd kallas det väl. Men det är sådan som jag är.
Så nitar går väl inte att undvika i livet.
Tur att man är så positivt lagd. Att man kommer upp på fötter igen efter varje gång man blir golvad.
Därför jag trivs hos er här på forumet ni verkar vara toppen människor!
Nu jobba jobba vidare .
Ha det bra ni andra här på forumet ;)

18 juni 2012, 11:26
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Jo, tackar som frågar: Sträckläste ut Män som hatar kvinnor, myste med barn, man och kattungar.

Den såg jag på bio ursch så läskig, blunda en del, och höll för öronen.
Men hon som spelar kvinnan, hon spelade otroligt bra.
Mysa med kattungar och barn är toppen.
Fick kram av mina stora barn 17 och 22 , 8 år, god natt kram. Då sover man fint :09:

18 juni 2012, 11:30
Medlem
Jag har ramlat över en rollator på jobbet, snubblat i hög fart.
Flög en bra bit innan jag landade handlöst.
Eftersom jag hade min mobil i handen, och den har en skärm man lätt spräcker. Så det enda jag tänker på är att hålla upp min mobil. Så nu är det nog rediga blåmärken, på höft och knä. Lite svinn får man räkna med. :lol:

18 juni 2012, 16:46
Medlem
Varit in till stan och gjort slut på lite pengar.

18 juni 2012, 19:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.