Ny tråd Svara på tråd  [ 70 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
Personlighetsstörningar, igen 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Personlighetsstörningar, igen
Tack tack! jag bor i Blekinge. Min sambo fick en doktorandtjänst, så därför följde jag med honom. Första gången var det han som följde med mig.

Och Flia och Chilehead, ni är verkligt mycket snälla människor! Kul att träffa er här också!

31 januari 2010, 17:44
Medlem
Schueberird skrev:
Den här regeln kan bli svår att ta sig förbi:
Kod:
Posta inte material eller länkar som är porr, rasistiskt eller olagligt material.

Porr: Det finns bara en på hela kollektivet som skulle erkänna porr-faktorn med en bläckfisk.
Rasistiskt: Bläckfiskar är inte en annan ras, det är en annan art.
Olagligt: Om du gimpar ihop bilden själv så har ju du upphovsrätten.

Sluta slingra dig nu.

31 januari 2010, 19:27
Medlem
Ufo skrev:
Porr: Det finns bara en på hela kollektivet som skulle erkänna porr-faktorn med en bläckfisk.

Hehe...

Då har du inte sett den här bläckfisken... :lol: Illustrationen skulle dessutom visa på vilka sätt den kan använda sina tentakler. Den ursprungliga idén var egentligen bara en fitta på en strutshals, men den utvecklades ganska snabbt till att handla om en bläckfisk med fittor istället för sugkoppar på tentaklerna så att den kan betjäna flera kunder (både män och kvinnor) på en gång. Vi pratar alltså tentakelsex på en mycket hög nivå (och samtidigt en väldigt låg sådan) och en mycket kostnadseffektiv lösning.

Ufo skrev:
Rasistiskt: Bläckfiskar är inte en annan ras, det är en annan art.

Jag skulle alltså komma att posta artistiskt material...

Ufo skrev:
Sluta slingra dig nu.

:lol:

31 januari 2010, 20:16
Avslutat konto
Folk med generellt sett låg social kompetens som gillar att vrida och vända på ord och lingvistiska begrepp ned på molekylär nivå, har en nördigt självgod akademisk utstrålning och strutsliknande hals samt ickeexisterande mimik med "pigga ögon", är just den typen av fittor jag syftar på.

Skulle man slå dem i ansiktet hade de bara fjädrat strutshalsen bakåt som gubben i lådan, studsat upp igen och fortsatt sitt "pigga" stirrande med död mimik och ett krusat småleende på läpparna.

31 januari 2010, 20:19
Medlem
Det var ju en träffande beskrivning av dig själv.

31 januari 2010, 21:59
Avslutat konto
Asmix skrev:
Det var ju en träffande beskrivning av dig själv.

Ingenting av det stämmer in på mig. Jag föraktar akademiska lekstugor och jag tenderar att kraftfullt ge uttryck för känslor snarare än att agera hjärndöd boxboll. Till skillnad från merparten av aspergare.

31 januari 2010, 22:32
Medlem
Nu när jag läst ett tag på josefs beskrivningar av sig själv m m
så kom jag att tänka på den kvinnliga skurken i DieHard3 ni vet
hon med kniven

1 februari 2010, 00:54
Medlem
Josef3 skrev:
Skulle man slå dem i ansiktet hade de bara fjädrat strutshalsen bakåt som gubben i lådan, studsat upp igen och fortsatt sitt "pigga" stirrande med död mimik och ett krusat småleende på läpparna.

"To bend like the reed in the wind, that is the real strength."

Tao Te Ching skrev:
Nothing in the world is as soft and yielding as water,
Yet nothing can better overcome the hard and strong,
For they can neither control nor do away with it.

The soft overcomes the hard,
The yielding overcomes the strong;
Every person knows this,
But no one can practice it.

1 februari 2010, 01:04
Avslutat konto
Riktig styrka är att utrota och underkuva alla levande varelser som vågar säga emot en.

1 februari 2010, 01:09
Avslutat konto
chilehead skrev:
Nu när jag läst ett tag på josefs beskrivningar av sig själv m m
så kom jag att tänka på den kvinnliga skurken i DieHard3 ni vet
hon med kniven

Minns inte den filmen, men tror att jag sett den. Visst är det någon slags naziliknande skurk som skär upp halspulsådern på en annan i slutet? Minns att en tjej gör det.

1 februari 2010, 01:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 70 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.