Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Ufo skrev:
Sheyen skrev:
härjat runt på internet och tränat.
Interaktiv träning.

Virtuella situps!

15 juni 2012, 12:28
Moderator
Den oföras eller panschisens sommar. Små saker som plötsligt väcker minnen. En stunds nåd i gräset vid en solvärmd uthusvägg med en humla brummande förbi eller hur det luktade hos mormor. (Så lagom idylliskt på andra sätt, men i alla fall.) Nuet är till för andra.

15 juni 2012, 18:07
Moderator
Fast det är förstås ett framsteg att ha en ordentlig bostad med balkong med skogskontakt att njuta (?) minnena från. Men aptiten växer med matsäcken, eller rättare sagt, det övriga har varat länge och det borde fortfarande vara ett tag tills det ens vore dags.

15 juni 2012, 18:17
Moderator
Den ljusa nattens ljusa fågeldrillar...

Doftar som en hel parfymbutik på balkongen. (Dålig konventionell bild: doftar givetvis mycket bättre.) Furan åt vänster ser ut som en pappkuliss i det flacka skymningsgryningsljuset, grålavad nertill och upptill kopparglänsande i egendomlig kontrast mot övriga dämpade färger. En koltrast sjunger med otrolig fantasi, inte en fras den andra lik. En annan svarar en bit bort. I bakgrunden flera fåglar, bland annat en... gök?... ett tag.

Men något kallt och för mycket att ta in någon längre stund. :(

16 juni 2012, 02:03
Medlem
Zombie skrev:
Den ljusa nattens ljusa fågeldrillar...

Doftar som en hel parfymbutik på balkongen. (Dålig konventionell bild: doftar givetvis mycket bättre.) Furan åt vänster ser ut som en pappkuliss i det flacka skymningsgryningsljuset, grålavad nertill och upptill kopparglänsande i egendomlig kontrast mot övriga dämpade färger. En koltrast sjunger med otrolig fantasi, inte en fras den andra lik. En annan svarar en bit bort. I bakgrunden flera fåglar, bland annat en... gök?... ett tag.

Men något kallt och för mycket att ta in någon längre stund. :(

En Gök :o * avundsjuk * men inte missunnsam,
Grattis till den fina upplevelsen :D

db

16 juni 2012, 02:14
Medlem
Zombie skrev:
Det verkar som att du har börjat ta till dig intryck, och tom njuter av det.

16 juni 2012, 02:51
Moderator
dygdig barbar skrev:
En Gök :o * avundsjuk * men inte missunnsam,
Grattis till den fina upplevelsen :D

db
Tack! :) *försöker telepatera en gök mot dina skogar*

Ufo skrev:
Det verkar som att du har börjat ta till dig intryck, och tom njuter av det.
Har börjat? Till och med? Vad har jag gett dig för intryck? Hade jag inte försökt suga skönhet där jag har kommit åt vet jag inte om jag hade varit död eller något värre för längesen.

16 juni 2012, 03:20
Medlem
Idag har jag hittills rakat mig, klippt mig (bokstavligen), hämtat ett paket och inte sprängts i bitar.

16 juni 2012, 12:20
Medlem
Spridit lite glädje, återkopplat och använt ordet "tacknämligt".

16 juni 2012, 20:39
Medlem
Gått med i Global Happiness Organisation. Jag är med i samma klubb som Peter Singer 8-)

Samt jobbat och retat en liberal som blivit "mordhotad" på twitter av den förfärliga våldsvänstern :D

16 juni 2012, 21:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.