Ny tråd Svara på tråd  [ 70 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
Personlighetsstörningar, igen 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Personlighetsstörningar, igen
Lägg av nu alla är inte mot dig hon arbetar som språklärare
och kan flera språk så hon har väl lätt för språk

dessutom har jag följt hennes språkutveckling det senaste
halvåret och sett vilka framsteg hon gjort jmfr med i somras

31 januari 2010, 01:39
Medlem
Moderator: Jag tycker att det räcker med spekulationer nu om huruvida loul är ett troll. Alltså, Josef3, loul är inte din stalker. De personer som vittnar om hennes existens finner jag mycket vederhäftiga.

Visst, någon kan ha snott hennes namn. Men det känns långsökt. Visar det sig att jag har fel lovar jag att äta en tampong eller nåt som straff.

Jag tycker vi avfärdar detta som paranoia och så hälsar jag loul välkommen till forumet!

// Moderator sugmundfreud

31 januari 2010, 02:05
Medlem
Josef3 skrev:
Visst att holländska och svenska liknar varandra men på 6 månader lär sig ingen så bra svenska.

Daniel Tammet lärde sig isländska på en vecka:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 528374220#

31 januari 2010, 03:16
Avslutat konto
Schueberird skrev:
Josef3 skrev:
Visst att holländska och svenska liknar varandra men på 6 månader lär sig ingen så bra svenska.

Daniel Tammet lärde sig isländska på en vecka:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 528374220#

Han lärde sig kanske grammatiken och att prata hyffsat, men inte fullständigt. Det är omöjligt eftersom man behärskar ett språk först när man talat det och läst det så pass mycket att man kan tänka och uttrycka sig på det helt obehindrat.

Språk handlar om mer än strutshalsade lingvistikfittor som maler igenom de teoretiska bitarna på en vecka.

31 januari 2010, 04:20
Medlem
Om han klarade av det där på 1 vecka; vad skulle han då inte klara på 6 månader!?

Hur ser förresten en "strutshalsad lingvistikfitta" ut? Jag hade tänkt gimpa ihop en skapligt illuster illustration, men dessvärre förbjuder mig forumreglerna det. Ni får nöja er med att själva föreställa er en biblioteksbordell med en bläckfisk som enda anställd (knipövningarna ingår som gratis jobbförmån).

31 januari 2010, 04:45
Medlem
Schueberird skrev:
Om han klarade av det där på 1 vecka; vad skulle han då inte klara på 6 månader!?

Hur ser förresten en "strutshalsad lingvistikfitta" ut? Jag hade tänkt gimpa ihop en skapligt illuster illustration, men dessvärre förbjuder mig forumreglerna det. Ni får nöja er med att själva föreställa er en biblioteksbordell med en bläckfisk som enda anställd (knipövningarna ingår som gratis jobbförmån).

Enda regeln som det kan bryta mot är ju
Kod:
Skapa hellre en ny tråd än att gå för mycket "Off-Topic".

Men den här tråden är redan OT så kör på. Låt oss få se din illustration. :lol:

31 januari 2010, 04:51
Medlem
Bläckfiskens främsta förtjänst är för övrigt att den kan betjäna alla sorters bekönade kunder, så genusperspektivet har vi redan.

Ufo skrev:
Kod:
Skapa hellre en ny tråd än att gå för mycket "Off-Topic".

Men den här tråden är redan OT så kör på. Låt oss få se din illustration. :lol:

Den här regeln kan bli svår att ta sig förbi:
Kod:
Posta inte material eller länkar som är porr, rasistiskt eller olagligt material.

Å andra sidan har jag svårt att följa en regel som är författad på en såpass haltande svenska :geek: :P

31 januari 2010, 05:49
Medlem
Wow! Vilken komplimang! Tack så väldigt mycket! Jag bodde i Sverige i 2007 i 8 månader. Det är därför jag redan kunde basen. Jag talar holländska, franska, italienska, engelska, lite tyska, jag kan läsa egyptiska tecknar.... Ett språk mer eller mindre... inget problem ;)

Als je wilt kan ik hier wel een beetje in het Nederlands typen. Ik weet alleen niet zo goed wat ik dan moet vertellen. Mais comme vous voyez: sono le lingue che amo!

31 januari 2010, 11:45
Medlem
loul skrev:
Wow! Vilken komplimang! Tack så väldigt mycket! Jag bodde i Sverige i 2007 i 8 månader. Det är därför jag redan kunde basen. Jag talar holländska, franska, italienska, engelska, lite tyska, jag kan läsa egyptiska tecknar.... Ett språk mer eller mindre... inget problem ;)

Als je wilt kan ik hier wel een beetje in het Nederlands typen. Ik weet alleen niet zo goed wat ik dan moet vertellen. Mais comme vous voyez: sono le lingue che amo!

Och sen du första gången kom till ADHD-forum har ditt skrivande utvecklats väldigt mycket :D

31 januari 2010, 15:45
Medlem
loul skrev:
Jag har bara ingen lust att bråka med nån... som du säger Flia, vill jag få lite information om Asperger. Så det är det jag ska göra: titta runt lite här och kanske lära känna några trevliga människor. Kul att träffas iaf!

Välkommen och välkommen tillbaka till Sverige. Hoppas att du trivs här och gillar snön.Var i Sverige bor du?

31 januari 2010, 16:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 70 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.