Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Glömde posta häromveckan:

Citera:
Roddbåtsuthyrningen vid Graneberg
Rekommenderas.
Tel. Flottsund 24.

(ur minnet; kan vara fel i någon detalj)

Skylt på blekgulmålad bräda på ett rödmålat timmerhus med boddörr och äldre garageportar djupt inne i Törnrosagrönska ett par meter från en naturskön grusväg som var lands- och bussväg fram till – ja, när då? Omkring 1960? Både skylt och hus egendomligt välbevarade, men hur länge till?

13 juni 2012, 19:26
Medlem
Det låter värt en liten upptäcksfärd.

13 juni 2012, 19:29
Moderator
Jag drömde precis nyligen att jag var ute och rodde, i trevligt sällskap, i vacker sommaridyll.

13 juni 2012, 19:30
Medlem
just ja, åkt bil 50 mil. Vunnit på samtliga sätt i spelet "rebuild" för iphone (zombieapokalypsstrategispel), lyssnat på partiledardebatt tills Annie Lööf började prata då orkade jag inte. Mycket kan man tycka om major Björklund men han kom åtminstone till saken innan man hann bli sömnig av retoriskt fluff. Björklunds uppenbara missförstånd av kritiken mot utvärderingssystemet han hittat på kan man tycka nån borde pratat med honom om innan debatten, men man ifrågasätter väl inte befäl i det partiet. Jaja, det är OT.

13 juni 2012, 19:54
Medlem
Så lite som möjligt på så lång tid som möjligt.

13 juni 2012, 20:27
Moderator
Diskuterat bröst, av alla möjliga ämnen, alldeles för länge. Kan det möjligen vara så att jag försöker slippa jobba? :04: *suck*

13 juni 2012, 21:37
Moderator
Nu har jag sovit, med näsan inborrad i ett stort stycke katt, så nu förväntar jag mig att plötsligt bli oerhört produktiv.

14 juni 2012, 01:22
Medlem
Svurit på [BBB]!
De kan fjäska och ge bort myggmedel, men de klarar faan inte av att ha sin lina uppe vid minsta regnväder.
De kan ta sitt djävla myggmedel o köra upp där solen inte lyser. :05:

14 juni 2012, 02:17
Medlem
Väldigt få myggor i röven iaf.

14 juni 2012, 02:22
Medlem
Ja, särskilt när myggmedlet hamnar där.

14 juni 2012, 04:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.