| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhället 

| Författare | Meddelande |  
			| sugmundfreud  Medlem
                				   |   Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhälletВы можете приехать ко мне в дом   

|  
			| 13 juni 2012, 14:11 |  |  
		|  |  
			| Sheyen Medlem 
                				   |   Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhälletЯ покажу вам мою коробку конфет. Вы не должны говорить с мамой.   

|  
			| 13 juni 2012, 14:32 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhälletSåja, var inte blyga nu, ni kan tala klarspråk:Någon, som ingen vet vem det är: Jag vill vara med dig, stygga flicka
 Någon annan: Du kan komma till mitt hus
 Någon, som ingen vet vem det är: Jag ska visa dig min chokladask. Du behöver inte prata med mamma

|  
			| 13 juni 2012, 14:48 |  |  
		|  |  
			| Sheyen Medlem 
                				   |   Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhälletHaha, det är snarare så att just du inte vet vem jag är. Jag har varit aktiv medlem på Aspergerforum sedan den 24e oktober 2010. 

|  
			| 13 juni 2012, 17:38 |  |  
		|  |  
			| Yetin Medlem 
                				   |   Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhälletAh, strax efter en annan blev livstidsbannad! Men jag har förstås sett dig på det forumet efter det.

|  
			| 13 juni 2012, 18:04 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhälletJag ingår dock fortfarande i gruppen "ni", så du hade alltså fel.

|  
			| 13 juni 2012, 18:36 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhälletVet du förresten själv vem du är? 

|  
			| 13 juni 2012, 18:36 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhälletIntressant också att notera att du skapar din identitet utifrån ditt medlemsskap i ett visst forum: Är du verkligen så färglös? 

|  
			| 13 juni 2012, 18:38 |  |  
		|  |  
			| Sheyen Medlem 
                				   |   Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhället

|  
			| 13 juni 2012, 18:54 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Verklighet och dröm - Att leva värdigt utanför samhälletDet tolkar jag som att du antingen inte vet vem du är eller är färglös. 

|  
			| 13 juni 2012, 19:20 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
   |