Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Ufo skrev:
Incognita skrev:
Ufo skrev:
Dammat av kastnätet, och fått årets första cykel.

Seriöst? :o :lol:
Ja, men cyklar hör till vanligheterna när man kastar kastnät i närheten av bryggorna.
Hur många cyklar vill du ha?
Musslor och sjögräs ingår.

Bild

Nätsökte lite. Fin cykel! :)

8 juni 2012, 19:31
Medlem
Ufo skrev:
Idag har jag fått en utskällning. Sonen hittade en tomkartong(fryspizza) och blev mycket upprörd.
Hur kunde jag öppna den i fel ända? :01:
Sedan fick jag en föreläsning om vikingar och rävar och häxor och blåkulla och falukorv och korvars skinn och ketchup och fiskar och pimpstenar.
Sedan började hans favorit program, och kvar är jag med huvudvärk.

En lång vecka har börjat.

Visst är det härligt! Jag fick föreläsning om alla karaktärerna i transformers , vapen, alla namn.
På morgonen, då är ju jag kocko ändå :01:
En annan morgon skulle jag räkna matte tal.
Ge dig sa jag, hjärnan har inte vaknat, typ vad är 23- 8= avancerat alla tider på dygnet, men det sa jag ej.
Krya på dig med huvudvärken, kan det vara vätske brist??

8 juni 2012, 21:05
Medlem
Jag har ätit linser på burk! Nyttigt men godare har jag ätit.
Snabbt gick det!
Katten rynkade på nosen, så det var nog ingen höjdare :roll:

8 juni 2012, 21:24
Medlem
Savanten Svante skrev:
Bild

Nätsökte lite. Fin cykel! :)
Den var iaff igenkännbar. Den jag fick upp idag gick av i två halvor av sin egen tyngd när den kom upp till ytan.

8 juni 2012, 21:38
Medlem
En kändis bland oss!! Får vi en autograf ? :lol:

8 juni 2012, 23:02
Moderator
Cykelfiske och total hemreform (nåja, men ändå) på en dag... :shock:

Incognita skrev:
Jag har i och för sig ingen cykel... Men de är väl inte i körbart skick? Annars skulle jag kunna tänka mig tre stycken att ha placerade i olika städer. :P Hur man nu skulle få dit dem... En barncykel vore inte heller dumt.

Undrar om det behöver bli så dyrt ifall man går till kommunens eller polisens hittecykelförsäljning. Måttliga krav på cykeln hjälper väl ännu en bit, men det beror ju också på vad man ska ha den till.

9 juni 2012, 03:27
Medlem
Jag har kommit på att min son har bättre teckning på mobilen, så jag tror jag byter rum med honom. Hurra jag slipper sitta på fönsterbrädan , för att komma åt mitt internet, hurra för efter en natt på fönsterbrädan , oj oj hel slut

9 juni 2012, 07:36
Medlem
Hoppsan !! Hur skrev jag nu! Jag menar min mobil , har bättre teckning, så jag byter rum, får passa på när han är hos sin far!!

9 juni 2012, 07:41
Medlem
Åkt tåg. Ätit kycklingsallad och en massa godis.

9 juni 2012, 18:42
Medlem
Jag har städat studentlägenhet. Varit på konditori med sonen och hans flickvän.
Ätit pizza, spelat biljard, kollat på två filmer om asperger, My name is khan, i rymden finns inga känslor.
Nu är klockan 2.45 ;) god natt!!

10 juni 2012, 02:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.