| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1 

| Författare | Meddelande |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Fast visst är det en jädra bra omskrivning? Så där lite lagom humoristiskt nördig, liksom, med referenser till astronomi. 

|  
			| 6 juni 2012, 11:22 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Jag vill ha en kikare!!! För att skapa projektioner av venuspassagen!!! (Den astronomiska, alltså.) 

|  
			| 6 juni 2012, 11:24 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Äsch, jag har visst ändå missat den!      Just som det blev klart och soligt här och jag faktiskt hittade en leksakskikare.     *mutter mutter*

|  
			| 6 juni 2012, 11:38 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1@$€!%ade jävla £@$ helvetes &%@         Nu har jag väntat sedan 07:00! Ro hit diskmaskinsjäveln så jag kan lämna hemmet någon gång!!!

|  
			| 7 juni 2012, 13:59 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Fördelen med att köpa över disk.
 Slå mig inte, tic:et var oemotståndligt...

|  
			| 7 juni 2012, 14:29 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Det är lugnt.      Nu trodde jag att det var de, men det var leverans från Ekolådan.

|  
			| 7 juni 2012, 14:33 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Men det är ju inte som att jag skulle kunna bära hem och installera diskmaskinen själv. Har ju inte ens körkort. 

|  
			| 7 juni 2012, 14:34 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Funderat på cykelkärra? (Kom bara på det...) 

|  
			| 7 juni 2012, 14:48 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Har ingen cykel. Och ElGiganten ligger inte bra till för cykeltransport (av diskmaskin!     ).

|  
			| 7 juni 2012, 14:49 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1De lär inte komma förrän vid 16. Det verkar vara något slags naturlag att om de säger mellan 7 och 16, så kommer de alltid så sent som möjligt - om man inte sitter och skiter, å andra sidan, då kommer de gärna 7. 

|  
			| 7 juni 2012, 15:04 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
   |