Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
CODEREDALERT!!!!!! 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Som så ofta lyckas Incognita uttrycka vad även jag känner, i det väsentliga, bättre än jag själv. Mycket bättre den här gången. Jag har svårt att skriva om mig själv och behöver också vara försiktig med vad jag lämnar ut på öppet nät. (Kanske det är en del av min falskhet, vad vet jag.)


24 maj 2012, 13:41
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Och jag kan också ha svårt att hålla mig lugn i pressade situationer. Brist på grundtrygghet du vet. Plus förvärvad stressallergi. Men att jag bland annat är arg beror i det här fallet på att jag är ledsen och besviken på någon jag hade tagit till mitt hjärta och inte begriper vad som händer. Det måste inte bero på hat. För den händelse det har med saken att göra.


24 maj 2012, 13:52
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Det här är ett bra forum så var rädda om den allihop! Jag kommer inte att vara speciellt aktiv på ännu ett tag, kanske aldrig men jag kommer titta in då och då för att se om ni sköter er. ;)

Ha en skön sommar! :09:


Hauskuttaja suomalainen:
Hauskaa kesää! Se on laillisessa järjestyksessä!
Pidä hauskaa!


28 maj 2012, 13:35
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Vill bara säga att jag inte tänker vara "på" eller klängig om du känner för att titta in här, CRA, utan ge dig space så att du själv kan välja ditt umgänge. För det måste man ju faktiskt få göra! Jag vill inte vara en hindrande faktor. Vi måste inte vara ett gäng. Jag följer inte med på köpet. Äsch, hoppas du fattar vad jag menar. :| Don't mind me, liksom. Jag råkar tycka att du är cool, men det kan jag göra på distans.


29 maj 2012, 12:42
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Schueberird skrev:
Hauskuttaja suomalainen


...eller "suoma hauskuttajalainen" kanske stämmer bättre överens med vad jag faktiskt försökte säga - även om det högst troligt är lika åt skogen fel (om nu inte lustigkurrefinska faktiskt talas av en grupp som inte består av endast en person (och fler än noll)). 8-) :lol:


29 maj 2012, 13:13
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
*bump*


6 juni 2012, 12:37
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Schueberird skrev:
*bump*


Förlåt, "bumpilainen" menade jag förstås.


6 juni 2012, 12:53
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Do inte vara så pra pa finska.

Jag int hitta nå pra forum å skrivva i. Det vara dalit med pra forum...inte hitt nott.

Vi har blivit med katt också!!!


6 juni 2012, 13:09
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Det är inte finska - det är "lustigkurrefinska", en mycket viktig skillnad att ta i beaktande - och lustigkurrefinska är jag mycket bra på, faktiskt den enda i Sverige som behärskar det till fullo.


6 juni 2012, 13:13
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Do inte vara så pra pa finska.

Jag int hitta nå pra forum å skrivva i. Det vara dalit med pra forum...inte hitt nott.


Det finns bara ett forum! Att vi alla är spritt språngande nak... galna får man på köpet helt gratis utan extra kostnad - faktiskt.

CodeRedAlert skrev:
Vi har blivit med katt också!!!


Bekl... Gratulerar till nedkomsten.


6 juni 2012, 13:16
Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.