Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Spela ett bollspel med min son på uteplatsen. :| Fasar lite för det. Vi har båda så pinsamt dåligt bollsinne, och sonen hanterar det genom att bli alldeles toksprallig och tjonga iväg bollen impulsivt på ganska otäcka sätt. Det utlöser mina flyktimpulser. Jag har lovat att stå ut med det i tjugo minuter i alla fall, skall ställa en timstock.

Undrar vad som får mig att tänka på ett trasigt bolltäcke :P ...
Nåja, hoppas det blir givande också.


2 juni 2012, 18:12
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det blev det väl inte direkt... men jag överlevde. Nätt och jämnt. ;) Skall nog bädda ner mig en stund för att dämpa adrenalinflödet och få hjärtat att bulta mindre panikslaget. Jag är ju bollrädd också.


2 juni 2012, 18:37
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Om jag gör det kan jag inte garantera men jag skulle behöva duscha och tvätta håret. Och börja röja i katastrofområdet som ska föreställa kök. Ja det var ett kök på planritningen där i alla fall. :?


3 juni 2012, 13:31
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Besöka vården för att en personal klantade sig i måndags. En snäll personal så man ska inte klaga :05: . Försöka komma ihåg att ta upp en annans klanteri i torsdags. Knappt sovit. Senast fredag drar en djävla massa saker igång var det tänkt. Hinner inte återhämta mig till dess. :05: :05:


4 juni 2012, 13:58
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
- Jobba en stund.
- ta kontroller.
- laga middag.


4 juni 2012, 15:13
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag håller på att laga ratatouille. Med tanke på att jag bara har ätit frukost idag, är det väl på tiden. Jag har i och för sig tuggat i mig en karta is nyss ( :01: ) - fasen vad gott det är!

Sedan skall jag läsa slutet av boken jag håller på med (Eld, nr 2 i Engelsforstrilogin), transkribera mera och kanske börja med Murakami. Städa lite kanske? Hm...


4 juni 2012, 18:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det blir nog inga kontroller idag, men middag ska jag väl kunna klämma in och sedan ska jag ägna mig åt det vidare planerandet av en skulptur.


4 juni 2012, 19:24
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
kullan skrev:
Om jag gör det kan jag inte garantera men jag skulle behöva duscha och tvätta håret. Och börja röja i katastrofområdet som ska föreställa kök. Ja det var ett kök på planritningen där i alla fall. :?

ha ha den var bra! ;)


4 juni 2012, 19:49
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...relaxa.


4 juni 2012, 20:21
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
- röja lägenheten till städbart skick
- bädda rent
- sortera tvätt
- tvätta
- ta rätt på en väldig massa ren tvätt (även sedan innan)
- skriva på en vetenskaplig artikel (min tur nu, och bråttom är det)
- transkribera färdigt materialet för en annan artikel (bråttom det också)
- leta fram en försvunnen bok som jag akut behöver (REDAN FIXAT :D )
- hämta ut mediciner om det är öppet en så'n här dag
- handla


6 juni 2012, 09:08
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron