Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Varit på äventyr i grannbyn.
|
3 juni 2012, 20:31 |
|
|
Kaninmamma
Medlem
|
Jag spillde ner min tonårs son med falukorv, hans rena tröja och jeans, Min korv flög som en saltomortal på honom och ner på golvet. Inte kul.
|
3 juni 2012, 20:56 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Gått från hudlöst invaderad till understimulerad (med känsla av meningslöshet) men hittat något slags balans tack vare Elaine Aron. Inre stimulans är lösningen, som att läsa en riktigt spännande bok i extremlugn omgivning.
|
3 juni 2012, 21:42 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Elva-i-cykler i kväll. När klockan plötsligt var 22:49 insåg jag att jag måste börja laga mat. När den var klar var hon 23:49. Nu har jag just ätit mig mätt tills vidare, och då var hon 0:49. Och inte har jag precis gått och passat på klockan. (Hade jag gjort det hade hon varit mindre från början, hoppas jag...)
|
4 juni 2012, 00:53 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Vad kommer hända 01:49?
|
4 juni 2012, 01:01 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Tänkte förstås "troligen inget särskilt, nu är ju ballongen punkterad" och "väck inte min skrock din schubba!". Det är dock möjligt att jag tog paus i digitalpianospelet då, men jag tittade inte på klockan förrän fem minuter senare.
|
4 juni 2012, 01:57 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Några minuter efter nästa paus (förhoppningsvis för natten) var hon 2:52. Återigen möjligen elva i vid paus, men gick inte att kontrollera. Fast även om, kanske kroppen har hunnit ställa in sig. Eller kan ha timcyklat länge utan att jag har märkt det.
|
4 juni 2012, 02:58 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Sovit som en stock efter en lång och aktiv helg. När träningsvärken släpper kommer jag att njuta för fulla muggar.
|
4 juni 2012, 04:34 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Sovit alldeles för länge, men jag har pms som värst just nu så jag skulle vilja påstå att det var legitimt. Måste ändå jobba hemma idag eftersom jag skall på ritalinuppföljning.
|
4 juni 2012, 10:30 |
|
|
Kaninmamma
Medlem
|
Att ha träningsvärk efter något kul och ansträngande , tycker jag är rätt ok. Värre att ha ont , för man har gått och bekymrat sig och har spännings huvudvärk. Nu ska jag leta efter kaffe koppen jag tappade bort.
|
4 juni 2012, 11:15 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|