Ny tråd Svara på tråd  [ 54 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Avatar
Ja, det var tamigfan en ful gris. Enögd ser den ut som, dessutom.
Viss likhet finns med undertecknad men inte så det räcker till avatarmaterial. För om man duschar av den och ger den lite goda matrester att mumsa på så blir den så fin och glad så likheten helt försvinner.

Men vi letar vidare, eller, jag gör det iaf.

12 oktober 2010, 20:18
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Oh, I see.

Vad har du för avatar egentligen?

Mystiken försvinner väl med förklaringen, men det är ett, något omgjort, utsnitt ur Peter Tillbergs, något omgjorda, Blir du lönsam, lille vän?

viewtopic.php?p=5159#p5159

Bild

CodeRedAlert skrev:
För om man duschar av den och ger den lite goda matrester att mumsa på så blir den så fin och glad så likheten helt försvinner.

...men är det inte där likheten ligger kanske då: Om man duschar av dig och ger dig lite goda matrester att mumsa på så blir du fin och glad?

13 oktober 2010, 13:07
Medlem
Du har lyckats bra med extreme makeover för avatarsnubben! Han är mycket snyggare i din version. Det kanske hänger på håret?

Vi får väl enas om att jag är den där grisen då. Glad och nöjd ibland, vresig och dödligt hungrig ibland.
Men jag kommer inte ha den som avatar för det. Där går min grisgräns.

14 oktober 2010, 19:01
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Men jag kommer inte ha den som avatar för det. Där går min grisgräns.

Det är rätt, man måste veta när det är dags att sätta ner foten.

14 oktober 2010, 19:21
Medlem
Jag kan inte ladda in en avatar. Det står lokalt galleri och trycker jag på den så kommer ja ingenting. Lite retfullt. i min dsator så har jag bara Windows fotogalleri som fotoprogram. det blir inte tillräckligt litet format. Hur gör man?

16 oktober 2011, 22:38
Medlem
kullan skrev:
Jag kan inte ladda in en avatar. Det står lokalt galleri och trycker jag på den så kommer ja ingenting. Lite retfullt. i min dsator så har jag bara Windows fotogalleri som fotoprogram. det blir inte tillräckligt litet format. Hur gör man?

Tinypic.com eller starta upp programmet mspaint.exe ,klistra in och ändra.

16 oktober 2011, 22:59
Medlem
Jaha. då är jag nog utan avatar. Men tack ändå.

16 oktober 2011, 23:10
Medlem
kullan skrev:
Om du vill ha samma avatar som du har på aspergerforum väljer du "Ladda upp från URL:" och anger den bild du har där. http://www.aspergerforum.se/images/avatars/gallery/Default/b030.jpg

Annars kan du på en del sidor editera dina bilder online tex: http://www.picnik.com/
När du är klar där så sparar du bara bilden och laddar upp med valet "Ladda upp från din dator:"
Tänk bara på att maxbegränsningen 100*200 pixlar och en filstorlek på max 20kb.

Gjorde även första länken klickbar. /mod. Z

19 oktober 2011, 16:04
Medlem
Jag kan inte ladda in nån avatar nu heller. jag har en bild som är max 100 pixlar och den är typ 75 på andra hållet. hur tusan får man ner formatet till 20 kb. eller den reagerade på att var för litet kb. Jag har bara tillgång till det nya paint på min dator och vill ogärna ladda ner nåt mer.

31 maj 2012, 11:20
Medlem
Kullan! Din avatar är jätte gullig!
Min son på 17 fick hjälpa mig med kanin bilden.
Jätte krångligt tycker jag. Men lätt för honom.
Borde ha någon tekniker. Som man skicka bilder man vill ha.
Som fixar dem i rätt storlek, sen får man tillbaka dem.
Omöjlig projekt förstås.
Jag tänkte högt!!

2 juni 2012, 22:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 54 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.