| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1 

| Författare | Meddelande |  
			| kullan Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukclekuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 

|  
			| 30 maj 2012, 20:53 |  |  
		|  |  
			| kullan Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Fega jävla kåtbockar  

|  
			| 31 maj 2012, 11:55 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Varför är du en korv? Rör båda händerna synkront! 

|  
			| 31 maj 2012, 18:18 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulf! 

|  
			| 1 juni 2012, 15:48 |  |  
		|  |  
			| kullan Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Tugga och svälj trevlig helg 

|  
			| 1 juni 2012, 18:28 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Tjohooo! Katten nattade min son på eget initiativ ikväll. Sonen sover med tandborsten i munnen.   

|  
			| 1 juni 2012, 21:50 |  |  
		|  |  
			| Kaninmamma Medlem 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Så gulligt! Bilden av sonen med tandborsten i munnen, och kattnattning! Sov gott 

|  
			| 2 juni 2012, 00:12 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Ja, min son har ganska nyligen blivit mycket mer lyhörd för katternas kroppsspråk och märker vad de tycker om och inte. Det uppskattar de. Härligt att se! 

|  
			| 2 juni 2012, 12:35 |  |  
		|  |  
			| Zombie Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Oj! Solsken i forumet! Social träning med djur funkar tydligen (på vissa iallafall). 

|  
			| 2 juni 2012, 12:49 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1Ja, djur är ju så tydliga och direkta i sina uttryck. Jag har ju fått förklara grundläggande vad olika uttryck betyder, men sedan har han prövat sig fram. Tacksamt att få träna sin lyhördhet med så tydlig feed-back! Jag gick igenom samma aha-upplevelse med mina kusiners katter när jag var barn. De blev mina närmaste vänner. 

|  
			| 2 juni 2012, 12:53 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
   |