Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jag ligger och läser här på olika trådar, äter salt klubba, för att inte somna. Men det gör jag nog snart ändå!
Får dricka lite mineralvatten( djungel vrål) en favorit!
Tack för svar! Sov gott!
Som sagt , pröva, mitt recept!

30 maj 2012, 00:00
Medlem
God natt sov gott! :08:

30 maj 2012, 00:04
Medlem
Kaninmamma skrev:
Jag ligger och läser här på olika trådar, äter salt klubba, för att inte somna. Men det gör jag nog snart ändå!
Får dricka lite mineralvatten( djungel vrål) en favorit!
Tack för svar! Sov gott!
Som sagt , pröva, mitt recept!

Skulle ju stå tack ufo för svar !
Trött och svammlig!

30 maj 2012, 00:05
Moderator
Fått katten att natta sonen. :D Verkar lovande.

30 maj 2012, 00:19
Medlem
Väldigt lite. Glömt min antidepp, varit på AAF, kursutvärderingsmöte, lagt ner massa tid på en sån däringa dejtingsida.

30 maj 2012, 00:41
Moderator
Tänkte skriva något fyndigt om att få är saligare än att ge när det gäller katter (som i hellre få katten att natta sonen än ge katten i att natta sonen) men får inte till det...
(Verkar sött att bli nattad av en katt ibland... *avundsjuk å mina egna vägnar för ett antal årtionden sedan*)

Hur mycket ska man ha gjort för att ha rätt att bara sitta och stirra (eller likvärdigt) i timtal – i ännu högre grad än vad man redan gjorde? Räcker hurtfriskt boendestöd samma dag + CRA:s avhopp häromdan + en del andra sorger + en vår av flyttarbete + n:te medicineringen som verkar misslyckas... Äh, hör ju själv hur det låter. Men jag blir rädd! Det som skulle vara ett liv, det som åtminstone diagnosen skulle göra möjligt för mig, bara går ju. Till absolut ingenting alls.

30 maj 2012, 02:09
Medlem
Sett Argentos La Sindrome di Stendhal.

30 maj 2012, 02:55
Medlem
Zombie skrev:
Tänkte skriva något fyndigt om att få är saligare än att ge när det gäller katter (som i hellre få katten att natta sonen än ge katten i att natta sonen) men får inte till det...

Jag tyckte att du fick till det ganska bra.

30 maj 2012, 02:57
Medlem
Incognita skrev:
Fått katten att natta sonen. :D Verkar lovande.

Djur är underskattade, barnvakter. Jag vet jag har massa , barn och djur :D
De liksom passar varandra. :lol:
Skämt å sido.
Alla mina katter jag har haft. Har legat hos barnen. Och båda somnat sött!

30 maj 2012, 08:10
Medlem
Absolut zombie, du fick till det bra!

30 maj 2012, 08:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.