Ny tråd Svara på tråd  [ 108 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Nästa
Har det blivit dags för det stora forumbråket? 

Ja. 56%  56%  [ 5 ]
Nej. 44%  44%  [ 4 ]
Antal röster : 9

Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Har det blivit dags för det stora forumbråket?
Zombie skrev:
Eftersom... ?

Eftersom det verkar som att "alla" utom jag håller på med en massa kul.

25 maj 2012, 21:26
Moderator
Aha.

Det där vet jag hur det kan kännas. Men så kul (?) har vi inte haft.

25 maj 2012, 22:56
Medlem
Åja, ni har säkert gjort nåt kul. Sak samma.

26 maj 2012, 00:40
Medlem
Ja, någon gång har vi nog säkert gjort något kul någonstans; det är inte ett alldeles ovanligt fenomen.

27 maj 2012, 01:50
Medlem
Jo.

27 maj 2012, 13:51
Medlem
Nallen du kan ju trösta dig med lite skadeglädje. Oxytocin, ett av hormonerna man får massor av när man knullar, är även associerat till ångest. Och alla relationer med motsatt kön involverar ofrånkomligen minst lika mycket ångest som eventuella positiva känslor. Fast avsaknaden av nämnda relationer genererar ju också ångest iofs. Men det är inte som att man skulle kunna komma ifrån ångesten på nåt sätt.

27 maj 2012, 15:06
Moderator
Trådtiteln kan återanvändas för att gälla Aspergerforum. Även om det tycks ha lugnat ner sig (för tillfället?). Men fy fan vad jag känner mig blåslagen och dängd från båda håll. Och ändå kan jag inte låta bli att skriva polemiska inlägg jag borde låta bli. Borde fan göra något vettigare. Men vad. Helvete.

28 maj 2012, 20:29
Moderator
nallen skrev:
Zombie skrev:
Eftersom... ?

Eftersom det verkar som att "alla" utom jag håller på med en massa kul.

Någon sorts överdiskretion avhöll mig från att tala om det svar jag hade lyckats gissa på: att gruppsex var precis vad man kunde vänta sig av depraverat vänsterfolk.

28 maj 2012, 20:53
Moderator
Lite off topic, men det där med oxytocinet... borde inte evolutionen ha kommit tillrätta med det vid det här laget? Att det även medför en massa jobbigt. Är det inte lite... kontraproduktivt? Vad är vitsen med det liksom?

28 maj 2012, 23:28
Medlem
Incognita skrev:
Lite off topic, men det där med oxytocinet... borde inte evolutionen ha kommit tillrätta med det vid det här laget? Att det även medför en massa jobbigt. Är det inte lite... kontraproduktivt? Vad är vitsen med det liksom?

Katalysator>trigger>>signalsubstans>>>ToM:bOla ... :01:

Bild
Bild
Bild
Bild

db

29 maj 2012, 00:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 108 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.