Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
No offence, men nu vet du inte vad jag talar om.

Okej. :(
*kram*


24 maj 2012, 13:10
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
*spottar i nävarna och tar tag i dagens måsten*
One hell of a tough jinx.


24 maj 2012, 13:35
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Skulle vara fan så mycket lättare att leva om man visste vad som hände sedan. Inte trodde och bedrog sig, utan visste. Jag behöver veta det. Det är viktigt.


24 maj 2012, 15:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sorgsen , saknande och krossad.


30 maj 2012, 12:24
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Tröttare än jag vill inse. Tröttare än jag har tid med. Och så försöker jag ha för avsikt att göra saker enligt programmet, de blir ändå inte gjorda, och plötsligt har en dag till gått utan vila heller.


5 juni 2012, 21:48
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Högt blodtryck. Jag som trodde att jag mådde bra! Men jag misstänker att det är PMDD-relaterat. Antideppet, diverse kosttillskott och extremt mycket sömn tar bort det värsta av det dysforiska, men de fysiska symptomen är kvar. Och dessa överlappar misstänkt mycket med symptomen på högt blodtryck. :10: Härnäst tänker jag försöka med magnesium, som lär vara bra bland annat mot PMS, det slags värk jag har, högt blodtryck, ångest, irritabilitet och depression. Låter lite mitt i prick, liksom.


5 juni 2012, 21:57
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Faktiskt ganska peppad. :) Det faktum att jag sitter här och faktiskt tänker sätta igång och jobba så här tidigt (nåja) en röd dag får mig att känna mig oerhört produktiv. (Som om det skulle väga upp alla de svarta dagarna som jag inte fått så mycket gjort... :roll: Men ändå! Idag är jag på!)


6 juni 2012, 09:12
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Faktiskt ganska peppad. :) Det faktum att jag sitter här och faktiskt tänker sätta igång och jobba så här tidigt (nåja) en röd dag får mig att känna mig oerhört produktiv. (Som om det skulle väga upp alla de svarta dagarna som jag inte fått så mycket gjort... :roll: Men ändå! Idag är jag på!)

Vad roligt! Passa på att jobba idag. Jag är seg, vakna nu, eller halvsovit till nu, med grabben som tittar på räddnings patrullen, piff och puff. ( mamma vakna , jag är hungrig .)
I sömnen säger jag det finns jordnötter i skåpet.
Tänk vad man kan prata i sömnen.
För jag var var vaken till 1.30 . Och så hade grabben ställt timern på någon tid, men den ringde kl 3. För några drakar skulle födas då, på ett mobil spel.
Så i coma upp och stängde av mobil och sedan, sova sova.
Nu frukost. Kaffe Peppa sig själv , jag är pigg!
Kram på er och ha en bra dag ;)


6 juni 2012, 09:53
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag är faktiskt redan igång med skrivandet, och det är riktigt roligt. :D

Skönt att höra att det inte bara är jag som halvsovande hänvisar sitt barn till att själv rota fram något ur skåpet, vad som helst nästan, bara jag får sova lite till... :oops: Men den här veckan är han hos sin pappa (som är mer morgonpigg - tur att människor är olika).

Ha en bra dag själv!


6 juni 2012, 09:57
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
En av kollegorna jag skriver med är lika aspigt petig som jag både med språket och med analyserna. Vilken fröjd det är att jobba med en text som redan har ett flyt! :D När jag läser den hör jag inom mig en Discovery channel-speaker, inte svenske kockens hula hula hula. :D


6 juni 2012, 10:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron