Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
CODEREDALERT!!!!!! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Dags för tydig tyska:
En något galen tüsk skrev:
Kommen Sie Zurück! Sofort! :x

Vielleicht will ich jetzt Ihnen verscheuern, aber das scheisse ich in:
Sie sind ein süsses Mädchen - und ganz verständiges. Wir alle denken so, ja! Kein Quartz!

Bitte?


20 maj 2012, 03:04
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Jag skulle ha förtydligat det där med "skrämmande" - utan att peka ut någon specifik så kan nästan alla jag inte träffat IRL räkna bort sig från de skrämmandes skara.
Det är inte människor som öppet deklarerar sina eventuella brister och mindre smickrande personlighetsdrag jag drar mig undan ifrån utan de som håller upp en fasad som inte stämmer överens med vad som finns bakom och som manipulerar i största allmänhet. Ju mer sådant som kommer fram, inte minst redan i den här tråden, desto mer sjukt blir det.

Men nog om det.
Det här är ett bra forum så var rädda om den allihop! Jag kommer inte att vara speciellt aktiv på ännu ett tag, kanske aldrig men jag kommer titta in då och då för att se om ni sköter er. ;)

Ha en skön sommar! :09:


23 maj 2012, 10:27
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Nu har du fått en knäpp, kära du! :x :01: Fast det är ju inte som att jag inte känner igen den typen av knäppar hos mig själv. :oops: 8-) :02: Dessutom gör du mig paranoid(are) också nu: Har jag också blivit manipulerad? Av vem eller vilka i så fall? Vilka är det som manipulerar? Är det jag som manipulerar? Manipulerar jag mig själv? Är Milou egentligen en snel hest?


23 maj 2012, 14:22
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Hon har åter talat! (var fan är den knäböjande smileyn???)


23 maj 2012, 14:25
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Toxiska gaser?


23 maj 2012, 14:28
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Kan Yetin översätta vad vår ställföreträdande(*) Pythia säger?

-----

(*)Vem kan den ordinarie Pythia vara? :04:


23 maj 2012, 14:28
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Jag förstår absolut ingenting?

EDIT: fortfarande inte.


23 maj 2012, 14:29
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Jag skulle ha förtydligat det där med "skrämmande" - utan att peka ut någon specifik så kan nästan alla jag inte träffat IRL räkna bort sig från de skrämmandes skara.
Det är inte människor som öppet deklarerar sina eventuella brister och mindre smickrande personlighetsdrag jag drar mig undan ifrån utan de som håller upp en fasad som inte stämmer överens med vad som finns bakom och som manipulerar i största allmänhet. Ju mer sådant som kommer fram, inte minst redan i den här tråden, desto mer sjukt blir det.

Men nog om det.
Det här är ett bra forum så var rädda om den allihop! Jag kommer inte att vara speciellt aktiv på ännu ett tag, kanske aldrig men jag kommer titta in då och då för att se om ni sköter er. ;)

Ha en skön sommar! :09:


Jamen tack så jävla mycket då! Det är jag som är falsk, så att ni vet det. Hur vet jag inte, men det är nog bäst att ni passar er i alla fall.
Jag är tydligen en jävligt manipulativ typ. Jag visste inte att man var skyldig att offentligt exploatera varenda brist och mindre smickrande personlighetsdrag man råkar ha. Att jag har en hel del sådana har jag väl aldrig någonsin betvivlat, och det tror jag inte att någon annan heller har gjort. Jag brukar dock åtminstone försöka förskona människor från dem så långt möjligt (jag trodde liksom det var det man skulle göra). Men ärligt talat vet jag inte vad det är du syftar på här, CodeRedAlert. Tydligen kommer jag inte att få reda på det heller. Och jag är visst för sjuk för att se det själv. :01: Just nu är jag för arg för att önska dig en trevlig sommar tillbaka, om jag nu ens ingår i den lyckliga skara som så storsint förunnas en sådan.


23 maj 2012, 15:41
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Incognita skrev:
Det är jag som är falsk, så att ni vet det.
Och jag.


23 maj 2012, 15:44
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
...och CRA är en forumsvikare: Thug 4 life!


23 maj 2012, 16:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron