Ny tråd Svara på tråd  [ 10 inlägg ] 
Chatt 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Chatt
Det andra forumet har en (hårt censurerad) chatt, borde vi verkligen vara sämre?

20 maj 2012, 02:56
Medlem
Inlägg Re: Chatt
Ja, vi får ta och censurera vår tjatburk ännu hårdare än granne. :P

20 maj 2012, 02:58
Medlem
Det gör vi förresten redan.

20 maj 2012, 02:58
Moderator
Ja, vem skulle moderera en tjatburk enligt forumets riktlinjer? Att vi försöker moderera det här forumet minimalt betyder inte att åtminstone jag vill ta ansvar för en omodererad tjatt; att jag har två kollegor plus admin betyder ändå inte att jag kan ta skift med en modererad. Tyvärr. Även om den skulle bli glesbefolkad; något kunde ju ändå skrivas ibland, det vore ju liksom meningen. /mod. Z

20 maj 2012, 03:19
Medlem
alltså, jag tänkte mest att nåt ställe borde vara ännu mer flykitigt än nonsenstråden så mer fyllepostning gjordes...

20 maj 2012, 03:23
Moderator
En tråd som automatiskt töms med jämna mellanrum?

Vill vi ha mer fyllepostningar?

20 maj 2012, 08:34
Medlem
Fyllepostningar kan vara underhållande - för andra än den som utför dem i alla fall.

20 maj 2012, 11:47
Medlem
Incognita skrev:
En tråd som automatiskt töms med jämna mellanrum?

Vill vi ha mer fyllepostningar?

Det är ju tidsbesparande att slösa tid på forumet samtidigt som man slösar tid på att vara full :07:

20 maj 2012, 18:18
Moderator
Tjatt för fnattande knattar alltså? ;)

Jag kan förstå vitsen med det. Men en risk, särskilt med vår begränsade moderatorkraft, är ju att man kan bli tvungen att moderera ett fylleinlägg tämligen på stört, långt innan det faller för åldersstrecket. Eller till och med stänga av användaren på ett tag. Otrevligt och vådligt även om det funnes moderatorer till att hålla jour.

20 maj 2012, 18:54
Medlem
En chatt vore väl trevligt. Men har forumet tekniska möjligheter till en sån. finns dom resurserna?

30 maj 2012, 13:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 10 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.