Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nästa
CODEREDALERT!!!!!! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Zombie skrev:
Jag saknar också det som var. Men det som var får man aldrig igen och det som kommer efter är inte alltid lätt att komma tillrätta med.

Jag saknar också den CRA som fanns. Om hon nu fanns. Kanske försökte hon bara vara någon som det blev för jobbigt att försöka vara till slut. Vad vet man.

Jag hoppas verkligen att jag inte är precis samma som förut.
Den enda på detta forum som känns autentisk och som jag saknar en smula är Shueberird. Resten av er är rätt skrämmande bekantskaper.



*ganska skrämmande*

:)


18 maj 2012, 02:27
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Jag hoppas verkligen att jag inte är precis samma som förut.
Den enda på detta forum som känns autentisk och som jag saknar en smula är Shueberird. Resten av er är rätt skrämmande bekantskaper.


Äsch, nu fick jag ju aldrig briljera med min tydiga tyska och fina finska, men nåja, man kan ju inte få allt här i världen. Välkommen :) jag visste väl att kalkonläsken skulle göra susen. *tar en klunk till*

Bild


18 maj 2012, 03:33
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
De dricker alltså kalkonläsk på bilden (ifall att du undrade), men jag glömde klistra in verkligheten.


18 maj 2012, 03:34
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Jag känner mig rätt autentisk faktiskt. *en smula stött*


18 maj 2012, 08:52
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
CodeRedAlert skrev:
Jag hoppas verkligen att jag inte är precis samma som förut.

Ja, det behöver du nog inte oroa dig för. Den CRA jag trodde att jag kände skulle personligen ha blivit rätt så rejält kränkt över att få sin autenticitet ifrågasatt. Hon hade ett stort och rymligt och öppet hjärta och förmådde att tycka om människor trots deras egenheter, hang-ups och skiftande (både uppåt och nedåt) humör och självkänsla. Finns hon kvar någonstans där inne kan du ju ge henne en kram från mig. Den CRA jag kände ville gärna ha sådana.


18 maj 2012, 11:34
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Ser att det säkert kan verka som om jag ifrågasatte CRA:s autenticitet. Det var inte vad jag hade i tankarna, utan jag vet av bland annat egen bitter erfarenhet hur saker kan slå tillbaka när man har sträckt sig längre än man hade inre täckning för på olika sätt. Annars instämmer jag i Incos beskrivning.


18 maj 2012, 12:00
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Incognita skrev:
CodeRedAlert skrev:
Jag hoppas verkligen att jag inte är precis samma som förut.

Ja, det behöver du nog inte oroa dig för. Den CRA jag trodde att jag kände skulle personligen ha blivit rätt så rejält kränkt över att få sin autenticitet ifrågasatt. Hon hade ett stort och rymligt och öppet hjärta och förmådde att tycka om människor trots deras egenheter, hang-ups och skiftande (både uppåt och nedåt) humör och självkänsla. Finns hon kvar någonstans där inne kan du ju ge henne en kram från mig. Den CRA jag kände ville gärna ha sådana.

...och jag brukar inte krama vem som helst faktiskt, inte ens över nätet. *surmulen*


18 maj 2012, 12:12
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
...och inte har jag någon jävla kalkonläsk att muta med heller. :( Orättvist! :x

(Vad är det för något?)


18 maj 2012, 12:14
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Du kan få några flaskor av mig, jag har fler i källaren.


18 maj 2012, 18:27
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Så generöst! (Men allvarligt, vad är det?)


18 maj 2012, 18:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron