Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nästa
CODEREDALERT!!!!!! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg CODEREDALERT!!!!!!
KOM TILLBAKA!

I lööv you, faktiskt. På ett helt platoniskt sätt, alltså.


14 maj 2012, 23:16
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
...och det finns det fler som gör. :cry:


15 maj 2012, 07:22
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Jag saknar henne också.


15 maj 2012, 13:24
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Jag har en megaloman plan att plåga forumet med min fina tyska tills du kommer tillbaka. Om du fortfarande inte kommer tillbaka efter det, då går jag över till ännu finare finska.


15 maj 2012, 14:01
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
En aspekt, men inte den enda eller den viktigaste, som jag saknar är förstås hennes benägenhet att posta bilder på sig själv i sexiga poser i bildtråden :07:


16 maj 2012, 00:08
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Jo, det var fina bilder, men jag saknar framför allt hennes personlighet och skrivkonst. Forumet är liksom inte detsamma utan CodeRedAlert.


17 maj 2012, 00:18
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
CRA kan få en av mina flaskor med kalkonläsk, som jag fick av Ufo en gång i tiden, om hon kommer tillbaka. Heck, hon kan få alla flaskor. *generös*


17 maj 2012, 01:02
Moderator
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Jag saknar också det som var. Men det som var får man aldrig igen och det som kommer efter är inte alltid lätt att komma tillrätta med.

Jag saknar också den CRA som fanns. Om hon nu fanns. Kanske försökte hon bara vara någon som det blev för jobbigt att försöka vara till slut. Vad vet man.


17 maj 2012, 03:10
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Kalkonläsk som är så gott...


17 maj 2012, 03:39
Medlem
Inlägg Re: CODEREDALERT!!!!!!
Zombie skrev:
Jag saknar också det som var. Men det som var får man aldrig igen och det som kommer efter är inte alltid lätt att komma tillrätta med.

Jag saknar också den CRA som fanns. Om hon nu fanns. Kanske försökte hon bara vara någon som det blev för jobbigt att försöka vara till slut. Vad vet man.

Jag hoppas verkligen att jag inte är precis samma som förut.
Den enda på detta forum som känns autentisk och som jag saknar en smula är Shueberird. Resten av er är rätt skrämmande bekantskaper.


18 maj 2012, 01:35
Ny tråd Svara på tråd  [ 90 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron