Ny tråd Svara på tråd  [ 46 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Hamstrar 

Har du hamstrar?
Ja, jag har en hamster. 0%  0%  [ 0 ]
Ja, jag har en hamster men vill ha fler. 7%  7%  [ 1 ]
Ja, jag har flera hamstrar. 0%  0%  [ 0 ]
Ja, jag har flera hamstrar men vill ha fler. 0%  0%  [ 0 ]
Nej, jag har ingen hamster men vill ha en. 14%  14%  [ 2 ]
Nej, jag har ingen hamster men vill ha flera. 0%  0%  [ 0 ]
Nej, jag har ingen hamster och vill inte ha någon. 79%  79%  [ 11 ]
Antal röster : 14

Hamstrar 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Hamstrar
Någon här som har en eller flera hamstrar månntro? Eller kanske "bara" tycker om hamstrar och vill ha i framtiden? Ladda gärna upp bilder och skriv om dom.

Själv så har jag en guldhamster. En otroligt söt liten hona. Jag har haft henne i drygt en vecka.

Bild

14 maj 2012, 20:14
Medlem
Inlägg Re: Hamstrar
Är det din hamster på bilden? Jag skulle kunna tänka mig att ha några hamstrar men då måste deras bur vara skyddad från min älskling katten Glenn först...

14 maj 2012, 20:18
Moderator
Jag vill inte ha ett djur som dör om jag tappar det. :? Jag är för klumpig.

14 maj 2012, 20:28
Medlem
@Yetin Ja, det är min hamster på bilden! Jag antar att du kan ha en hamster i ett rum som Glenn inte har tillgång till?

@Incognita Ja, visst är dom ömtåliga! Men samtidigt så är dom så lätta så att dom inte faller särskilt hårt. Min hamster har redan ramlat ner från skrivbordet en gång. Hon märkte det knappt. Har även tappat en annans hamster som jag tog hand om, den märkte knappt av det heller. Haha, det låter verkligen som om jag inte borde ha en hamster men jag brukar normalt sett inte tappa dem.. Det är även tråkigt att de lever ett så kort liv. 2-3 år bara.

Här är hennes bur:
Bild

Hennes andra bur:
Bild

En till bild på henne:
Bild

14 maj 2012, 20:36
Moderator
Vilken sötnos!

Jag är lite sugen på att skaffa råttor, fast nu har jag två katter och det räcker gott. Det är bökigt med djur när man har en distansrelation.

14 maj 2012, 20:49
Medlem
Nu har min kära hamster flyttat in i sin nya bur. Hon verkar trivas. Sitter i sin sandskål som vanligt.
Bild

15 maj 2012, 22:13
Medlem
Helt underbar hamster.du har. Jätte söt.
Vill ha hamster i framtiden, men har just nu, två marsvin, 3 kaniner, katt och häst,
En åttaårig son, så hamster får vänta

15 maj 2012, 22:27
Medlem
Kaninmamma skrev:
Helt underbar hamster.du har. Jätte söt.
Vill ha hamster i framtiden, men har just nu, två marsvin, 3 kaniner, katt och häst,
En åttaårig son, så hamster får vänta

"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge".

Jag vill också ha flera olika sorters djur, men jag får nog "nöja" mig med de jag har tills jag verkligen vet att jag kan ta hand om fler. Jag bor ju fortfarande hemma och mina föräldrar uppskattar nog inte om jag skulle ta hem massvis med djur.

En till bild:
Bild

15 maj 2012, 23:04
Medlem
Har haft en hamster men det alternativet fanns inte.

26 maj 2012, 19:55
Medlem
Phideaux skrev:
Har haft en hamster men det alternativet fanns inte.

Okej. Guldhamster antar jag? Jag vet inte om/hur det går att ändra så att det finns fler alternativ.

29 maj 2012, 14:39
Ny tråd Svara på tråd  [ 46 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.