Ny tråd Svara på tråd  [ 642 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 65  Nästa
Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Fisk!


8 maj 2012, 01:02
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Jag vill vilja vara den lyckliga grisen! För i helvete! Jag vill vara en sådan som skulle välja det andra pillret! Jag vill vara lycklig med radhus, två barn och en halv hund... eller hur det nu var. Och fredagsmys. Hur jävla svårt kan det va'?!

Kan man få KBT? Börja med Figge Norling och sluta med Loket eller vem det nu är som är mysfarbror nu för tiden?


8 maj 2012, 22:51
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Om man donerar sin hjärna till forskningen redan nu, kan man få ta del av resultaten då? :01: De kan ju mjukstarta med lite skiktröntgen och petscanning och funktionell petscanning, eller vad det heter, först menar jag. :04:


8 maj 2012, 22:57
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Det händer massor av spännande saker i min hjärna - jag lovar. Den forskningen skulle bergis leda fram till upptäckten av en tre-fyra nya syndrom. Minst. Det här är ett mycket generöst erbjudande, faktiskt.


8 maj 2012, 23:00
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
:lol: 8-) Ja, det skulle ju vara så mycket enklare då. :04:


9 maj 2012, 02:15
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Kan man inte ta en halv hund och sy ihop den med en halv katt och sedan låta dem tävla om vem som är starkast!? :idea:


9 maj 2012, 14:18
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Herp!






































































:P

















































































Derp!


9 maj 2012, 14:19
Moderator
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Asymmetriskt. Jag fick det till ingen rad ovanför "Herp!", 70 rader mellan "Herp!" och " :P ", 81 mellan " :P " och "Derp!" och en nedanför "Derp!". Definitivt. Fast den nedanför "Derp!" fanns också nedanför "[/quote]".


9 maj 2012, 14:44
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Nördporr!


9 maj 2012, 14:57
Medlem
Inlägg Re: Den stora tråden där vi får verbala tics, del 1
Bild


9 maj 2012, 15:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 642 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 65  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron