Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Detta varade enstaka gångertabell endast gubben i lådan sommar varg mycket mycket ond saft, menisk hantlar varhärd också mycket mycket ensamåkningsfil. Enkel dagerrotyp bestämdel hansaflottan attjo hårtofs sintradjazz ihopar grötrim.

7 maj 2012, 22:05
Medlem
Densitet mycket mycket ondal, mental mycket mycket ensammarkatta gubben i lådan provadelningsfilter genastrid sinko nyans uppfinningsbro påle sinatra grannfrukost.

7 maj 2012, 22:30
Medlem
kuken kuken kuken.

Bild

Felpostat. Hör kanske hemma i dagsform eller nåt.

Kuken kuken.

Bild
http://kukencoolingtower.com/

7 maj 2012, 23:03
Medlem
Skända kuken! Vägra laxermedel!

7 maj 2012, 23:07
Medlem
Jag anar att min storhetstid på det här forumet sedan länge är förbi: Nu går det bara utför, fast som alla bedagade stjärnor klänger jag mig ändå fast vid det förgångna och försöker återupprätta min ack så matta stjärnas forna glans. Dags att dra vidare och ramla ut där horisonten tar slut.

7 maj 2012, 23:16
Medlem
Schueberird skrev:
Jag anar att min storhetstid på det här forumet sedan länge är förbi: Nu går det bara utför, fast som alla bedagade stjärnor klänger jag mig ändå fast vid det förgångna och försöker återupprätta min ack så matta stjärnas forna glans. Dags att dra vidare och ramla ut där horisonten tar slut.

Ett djärvt uttalande, unge man! *hytter med käppen*

7 maj 2012, 23:22
Medlem
Än kan en sjunge med gammelmans falnade stämma:
Dagens flashbacktråd:
https://www.flashback.org/t1602259

7 maj 2012, 23:47
Medlem
Vem var den förste mohikanen? Och om denne bara var en (utan progoner) räknades denne då som en mohikan?

8 maj 2012, 13:59
Medlem
Den förste, han var bara hikan.

Sen kom det ett helt GÄNG hikaner, och en redneck från texas såg dem, suckade och sade:

"Mo' hikans..."

8 maj 2012, 14:38
Medlem
Sen skaffade han en gräsklippare, för att gräsklippa mohikanerna, eller to mow hikans, som det heter på engelska!

Han fick minsann allihop! Alla utom en! Den siste!

8 maj 2012, 14:39
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.