Skulle vilja veta lite mer om vad som används vid sövning, jag gillar att bli sövd det är
en sån härlig känsla. Nu sist blev det någon "lättare variant" av vad jag förstått.
In kommer nakosläkaren och säger "Tjena det är jag som håller i drogerna här", läckert
sa jag "då gäller det att hålla sig väl med dig då hehe!" han svarade "japp, helt rätt"
och så log han ett Pepsodent leende.
Han kopplade in sprutan med den klara vätskan i nålen som redan satt i min arm och sa,
"nu min vän, ska jag skjuta i dig ett starkt lugnande och smärstillande medel, du kommer
att känna dig varm och slappna av mer och mer och mer, have a nice trip! hahaha!"
Det han sa stämde så otroligt bra, blev varm i hela kroppen, jag låg och kollade runt i
operationssalen och mådde så innihelvete bra, den absolut mest underbara känslan och
stunden i hela mitt liv!!
mådde så fantastiskt denna lilla stund, kommer aldrig glömma den!
Vad sur jag blev när jag vaknade igen och allt var som vanligt.
Är det någon som vet vad det var han använde? tänker inte försöka skaffa något sånt
själv utan är bara nyfiken på vad den trevlige medicinmannen bjöd på för godis.
När jag sövts tidigare har det varit mask över mun o näsa och ordern räkna till 10, men
så inte denna gång då det istället var en resa till himmelriket!
Råkade berätta för min psykolog att jag förbannade att jag vaknade efter den upplevelsen
och att jag dessutom hatar att vakna på morgonen, men älskar att somna på kvällen.
Det var nog dumt av mig för hon blev uppskruvad och nervös, frågade om jag tagit min
medicin, denna ständiga jävla fråga, hon gick ut och hämtade psykiater sedan höll de ett
korsförhör med mig som Spanska inkvisitionen skulle varit avundsjuka på, fan först säger
dom att man ska vara ärlig och säga som det är och sedan när man gör det så ska dom
skitstövlarna spärra in en,
det är fan dom som inte är riktigt kloka!
Ärligheten får jag lida av ett tag framöver men dom lugnar nog ner sig snart, jag förslog
att dom skulle ta några Zobril var för att lugna ner sig, det var inte heller populärt...
Som ni säkert förstår så har jag haft fullt upp med att övertyga galningarna ovan om
att jag både älskar att vakna, att jag tar min medicin som jag ska, inte ser saker som
inte finns eller hör röster som heller inte finns, de där människorna har ju problem!
Men det jag vill veta är, vad tryckte den trevlige medicinmannen i mig, det som först tog
mig till himmelriket, och sedan antagligen fick mig att somna