Ny tråd Svara på tråd  [ 60 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Prettodejting 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Prettodejting
Kaninmamma skrev:
nu blev det två av mig
Tja, dejta sin klon kan ju vara kul. Man borde ju vara säker på vart man har sin partner då. :04:

6 maj 2012, 00:05
Medlem
Det är lite ont om medlemmar på det där stället...

6 maj 2012, 00:52
Medlem
Ufo skrev:
Kaninmamma skrev:
nu blev det två av mig
Tja, dejta sin klon kan ju vara kul. Man borde ju vara säker på vart man har sin partner då. :04:

Nä fy, skulle inte stå ut att dejta mig själv!
Två duracellkaniner är för mycket :01:

29 maj 2012, 22:28
Medlem
Dejtingsajter funkar ju ändå inte. dom är utseendefixerade så nä fasen det ger jag mig inte på. :geek:

30 maj 2012, 13:11
Medlem
kullan skrev:
Dejtingsajter funkar ju ändå inte. dom är utseendefixerade så nä fasen det ger jag mig inte på. :geek:

Hmm jag får intrycket att denna är mindre utseendefixerad än vanligt. Har dock inget emot en rimlig grad av utseendefixering själv.

30 maj 2012, 18:09
Medlem
Neurotisk, faller karlar för det för att det ordet påminner om erotisk? Är det en freudiansk feltolkning som ligger bakom? ;)

Är själv en stycken tråkig, konstnärlig, neurotisk och stabil medelålders kvinna. Det ena utesluter inte det andra. Det är ett jäkla jobb att leva upp till förväntningarna, jag är ingen vidare skådespelerska, så rollprestationen blir haltande. Brukar väcka besvikelse, då jag inte får passionerade utbrott på "rätt sätt" eller är "tillräckligt" galen, också det på "rätt sätt". Hopplöst företag.

4 juni 2012, 10:13
Moderator
:shock: "Rätt sätt"? "Tillräckligt"? Är de omogna på något vis, de du träffar? Vill de ha några mindre smickrande sidor hos sig själva legitimerade? Eller är de bara "tråkiga" själva, vill inte ha det fördubblat och försöker med fel person? (Om man nu får fråga, som det heter...)

4 juni 2012, 13:46
Medlem
Nån som reggat sig och kan ge ett omdöme om hur den verkar?

Hur mycket privat info från FB kommer andra användare att kunna se om man nu reggar sig?

Känns tveksamt att sånt här ska ha facebookkoppling då man inte har en aning om vad som kan hända framöver och det kan bli trist om den där sajten råkar göra ett misstag...

4 juni 2012, 15:10
Medlem
Zombie skrev:
:shock: "Rätt sätt"? "Tillräckligt"? Är de omogna på något vis, de du träffar? Vill de ha några mindre smickrande sidor hos sig själva legitimerade? Eller är de bara "tråkiga" själva, vill inte ha det fördubblat och försöker med fel person? (Om man nu får fråga, som det heter...)

Som jag uppfattar det så blir jag upprörd för helt fel saker, och flyger inte i taket och blir hysterisk som jag borde när det gäller annat, eller nåt.
Min ojämnhet gör att jag ibland reagerar starkt och ibland reagerar jag mindre starkt på samma saker, vilket tydligen är "fel": man ska alltid reagera på samma sätt.

Eftersom jag skriver poesi och målar så "ska" jag vara djup, men även där har jag flera gånger misslyckats och gjort "fel", har väl haft fel typ av grubblerier, kanske för egocentrerat grubbel när det "borde" ha varit mer av weltschmerz. Inte lätt att vara neurotisk så det duger :P

Till råga på allt är jag praktiskt lagd och borrar hål, skruvar, bygger väggar, tapetserar etc helt på egen hand om det skulle behövas. (Något mitt ex faktiskt uppskattade. Jag har alltså varit gift och det förhållandet varade i 19 år, så helt omöjlig är jag inte).

Troligen gör mina neurotiska drag att jag lägger alldeles för mycket vikt vid alla de motstridiga besked jag har mött. Det brukar inte bli något i förhållandeväg nu längre. Jag har fullt upp med barnen, katterna, föreningslivet och mina intressen.

4 juni 2012, 15:28
Medlem
moggy skrev:
Nån som reggat sig och kan ge ett omdöme om hur den verkar?

Hur mycket privat info från FB kommer andra användare att kunna se om man nu reggar sig?

Känns tveksamt att sånt här ska ha facebookkoppling då man inte har en aning om vad som kan hända framöver och det kan bli trist om den där sajten råkar göra ett misstag...

Facebookkopplingen är väl till för att de ska slippa rensa bort spambotar själva, den enda info som visas är att man får se om man har gemensamma facebookvänner. Sidan verkar ha rätt dåligt med medlemmar men avsevärt vettigare sådana än vanliga dejtingsidor.

5 juni 2012, 10:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 60 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Som gäst saknar du privilegier.