Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Har du tullat på mjöden nu igen? Inte bra. Du får ta och börja experimentera med surdeg istället, eller något annat mer konstruktivt.

4 maj 2012, 01:01
Medlem
Hmm jo det är farligt det där. Häromveckan köpte jag en flaska Fernet för att "ha hemma" och en flaska Marinella för ev. dambesök, några dagar senare har man pajat möblemanget och minns inte ens hur det gick till... Och är man full skriver man det där google kan se det också.

4 maj 2012, 01:04
Moderator
Det där låter faktiskt inte bra. Att dricka mer än planerat, bli våldsam och få minnesluckor är tre big no-nos. Det är rätt lätt att trilla dit...

4 maj 2012, 01:07
Moderator
Jag har sett det på nära håll, om man säger så.

4 maj 2012, 01:08
Medlem
Incognita skrev:
Det där låter faktiskt inte bra. Att dricka mer än planerat, bli våldsam och få minnesluckor är tre big no-nos. Det är rätt lätt att trilla dit...

Jag blir inte våldsam mot folk, handlar om klantighet, fysisk klumpighet. Men svårigheter att kontrollera drickandet har jag haft förr och det går i släkten, jag kommer dock bo hos min kristna mamma över sommaren så problemet lär lösa sig självt. Är stressad nu i slutet på terminen bara...

4 maj 2012, 01:10
Moderator
Ah, ja klumpighet är jag alltför välbekant med, behöver inte alkohol för det. Jag trodde knappast att du gick lös på människor, men misstolkade din formulering och såg framför mig hur du trashade möblerna. Sorry...

4 maj 2012, 01:21
Moderator
Dessvärre ökar ju alkohol bara stressen. Lugnet är illusoriskt och tillfälligt.

4 maj 2012, 01:22
Medlem
Incognita skrev:
Dessvärre ökar ju alkohol bara stressen. Lugnet är illusoriskt och tillfälligt.

Jepp, i morse tänkte jag just den tanken. Tror dock stressen reder upp sig rätt snart, har varit såpass produktiv senaste dagarna.

4 maj 2012, 01:25
Moderator
Låter bra det.

4 maj 2012, 01:27
Medlem
:01: adhd forum behövde få en lugn stund, de andra fick inte en syl i vädret( det var bara jag som babbla)
Så nu är jag hos er och babblar, hoppas jag ej blir utvisad! :04:

4 maj 2012, 12:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.