Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag se film igen: Varats olidliga lätthet.


2 maj 2012, 19:21
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Jag trodde ett tag att jag skulle bli tvungen att försöka andas med munnen resten av dagen, men det verkar som att jag slipper det. *puh*

Rumsgrannen på jobbet kom och plötsligt mådde jag illa av en stark och fruktansvärd stank och insåg straxt att den kom från hans billiga deodorant. Jag har aldrig känt det så starkt tidigare, men problemet var väl här att våra rum från början var ett stort, men byggdes om till två genom att sätta in en tunn vägg mitt i och då läcker det in stank från grannens rum via hål i nämnda vägg och rummen är så pass små att stanken dessutom blir mer koncentrerad - till exempel än vad den kan bli utomhus och dröjer sig dessutom kvar längre (så länge grannen är på sitt rum).


Svettdoft är hemskast, men sämst parfym är OCKSÅ hemskast!


2 maj 2012, 20:48
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Försöka vara produktiv igen...


3 maj 2012, 01:35
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
...ta itu med jobbiga ärenden och jobbjobbjobbjobbjobbjobb...


5 maj 2012, 14:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Yetin skrev:
Försöka vara produktiv igen...


+1


5 maj 2012, 14:23
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...låta bli att äta tydligen. Men vafan, det är ju då jag blir den tredje personen. :02:


5 maj 2012, 21:05
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
När jag har sovit skall jag bygga en kulbana.
Sedan skall jag sparka igång ett nyemottaget oscilloskop för att studera lite på dopplereffekten.


6 maj 2012, 00:11
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ufo skrev:
När jag har sovit skall jag bygga en kulbana.


Det låter intressant: Har du lust att berätta mer?


6 maj 2012, 00:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Det låter intressant: Har du lust att berätta mer?
Det är en sk "uppfinning" jag kläckt i sömnen när jag sovit. Den skall få en kula att rulla uppåt istället för nedåt.

Självklart kommer det inte fungera, men jag måste bygga den för att kunna gå vidare, den har tärt på mitt fokus länge nog nu.


6 maj 2012, 00:25
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Vända på dygnet så sömnen sammanfaller med natten igen.


7 maj 2012, 02:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron