Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag skall jag försöka få lite gjort. Ingen vidare framgång hittills, sov alldeles för länge och glömde sedan i flera timmar bort att äta frukost. :01: Medicineringen blev på fel tider, och nu känner jag mig konstig i huvudet och mår illa. Nu skall jag äta lunch, har värmt en tallrik lyckad cannelloni. Sedan måste jag röja undan efter ett fotoexperiment och diska, och transkribera den sekvens som jag lovat skulle vara klar imorgon och som jag liksom inte hunnit börja på. Och ta rätt på en massa ren tvätt som blivit liggande. Framför en film kanske? Brukar vika tvätt på vardagsrumsgolvet. Boka ny tvättid? Borde. Har fått två bra skivor på posten men mår lite för illa för att uppskatta dem fullt ut just nu.


23 april 2012, 16:31
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
- Troligen hämta ett paket.
- Duscha.
- Borsta tänderna.
- Äta middag.
- Se en film (Los abrazos rotos).
- Kanske se en film till om jag känner för det.


23 april 2012, 16:47
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag tydligen stirra på en progress bar hela dagen.


24 april 2012, 11:49
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
- Skaffa förvaringsboxar till en massa smådelar.
- Skaffa batterier.
- Sortera en massa smådelar.
- Se två filmer.


24 april 2012, 12:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Idag ska jag tydligen stirra på en progress bar hela dagen.


Det löste sig genom att jag gjorde på ett annat sätt än installationsprogrammet tyckte att jag skulle göra det. Min 7 år gamla skrivare har krånglat ända sedan jag installerade XP, men nu installerade jag om den igen och efter att ha hittat passande drivrutiner, så fungerade den plötsligt som vanligt, fast troligen kommer färgen fallera igen, utan synbar anledning, för det har hänt förut.

Nåväl, jag kanske ska skrota den och använda delarna till framtida robotbyggen istället. :idea: :02:


24 april 2012, 13:33
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
- Sortera en massa smådelar.


Mmmm... *får något drömskt i blicken*


24 april 2012, 17:14
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
*censur*


24 april 2012, 17:14
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
- Skaffa förvaringsboxar till en massa smådelar.
- Skaffa batterier.
- Sortera en massa smådelar.
- Se två filmer.


Allt gjort, förutom den andra filmen, men jag tror jag tar och ser den också innan jag går och lägger mig.


24 april 2012, 22:50
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ska lämna tillbaka några hyrfilmer samt en jättetrave biblioteksböcker som jag inte vill skiljas ifrån. Betala några räkningar och ta en långpromenad förbi en nyfunnen badstrand inte långt härifrån.

Måste även se över utgångsklädseln inför helgen. Det lär bli en episk utgång med en brokig samling vänner! Borde antagligen klippa håret också, det är helt vildvuxet och alldeles för långt och ostyrigt.

Körsbärsträden blommar i Kungsan och snart blommar även trädet/busken eller vad det är, precis här, utanför köksfönstret. Det är en helt ljuvlig tid!
Måste hålla järnkoll på liljekonvaljerna så att jag inte missar dem. :09:

Just ja, utvecklingssamtal i skolan är det imorgon också.


25 april 2012, 01:51
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag framförallt skaffa mer förvaring och sortera det som behöver sorteras.


25 april 2012, 12:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron