Ny tråd Svara på tråd  [ 50 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Varför anses litteratur som så utvecklande? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Varför anses litteratur som så utvecklande?
Josef3 skrev:
Intellektuella ska avrättas på förnedrande sätt. Det är min åsikt.

Det är allmänt känt att intellektuella är dåliga älskare.

Rörande det sista du säger: Då har du inte lärt känna särskilt många intellektuella.

Det är ovan citerade typ av inlägg som stinker, rent ut sagt.

18 januari 2010, 10:08
Medlem
Okej, jag har förstått att många känner sig personligen påhoppade av generaliseringar. Men tack gode gud för generaliseringar. För då kan man ventilera utan att behöva moderera. Det är så befriande att människor kan få yppa sina innersta tankar. Då vet man lite mer var man har dem, än om de aldrig säger någonting om vad de tänker annat än när det är positiva saker.

Josef3 är en av de många nt-skadade Aspergeroffer som skördats i diagnosticeringshetsen. Att få se honom slippa spela nt, slippa trippa på tå, det är vackert. Det är en sak jag vill se mer av på det här forumet. Aspergare. Inte bara nt-hundar som lärt sig sitta med hjälp av förtryck från samhälle, familj, skola etc. Utan även de som är riktiga Aspergare, som slagit sig fria i viss mån, som talar ut. Dessa kan ge styrka åt dresserade nt-hundar.

Jag har en nidbild av intellektuella människor som oerhört trista och stela, själlösa. Tänker mig den intellektuelle älskaren så här:

Här, min älskade, så står jag med en stolt erektion i min ena hand, och min fars bibel i den andra. Jag har vandrat ifrån Smygehuk för att palpera dina svulstiga juver och tränga in i din kärleksgrotta. Men först, min älskade, skall jag beströ dig med kakao, eh, jag menar blomsterblad. Ursäkta pausen.... Så, låtom mina svällande pungkulor daska emot din finlemmade stjärt, under det att jag oljar in din lekamen (Nej fan, det var balsamering i det forna Egypten).

Helvete.
Äcklet.
Det luktar inte lite röv här?, har du vaskat din ros, min älskade?

Låtom mig fingermassera rosen [ringmuskeln] med vaselin. Låtom mig sedan läsa några strofer ur min fars bibel, under det att du avnjuter åsynen av min stolta erektion i ljuset av skrivbordslampan.

Ptja, det blir inga barn gjorda där, varken skitungar eller andra. Spermierna lär ju dö av tristess.

18 januari 2010, 14:00
Avslutat konto
En intellektuell homosexuell man är en snuskig skitgubbe som utåt sett umgås med salsadansande konstgallerister, lådvinsconnaisseurer och religionshistoriker i sin egen ålder men i hemlighet åker till Kambodja för att knulla 14-åriga pojkar.

Ta den där franska ministern som exempel, han som är barnbarn till någon känd fransk politiker. Mitterand tror jag. Undermänniska som borde avrättas på fläcken med en kula mellan ögonen av ett dödskommando i ridstövlar och dödskallemössor som gör Hitlerhälsning, går därifrån och låter andra städa upp liket.

En stel, för tidigt tunnhårig, grå, vidrig "unggubbe" i 35-årsåldern som inte kan svara för sig i situationer öga mot öga utan bara säger "nej nu är du oförskämd!". Hur har en jävla personlighetslös Kambodjapedofil överhuvudtaget mage att kalla någon oförskämd? Såna som dem, de intellektuella, saknar existensberättigande.

18 januari 2010, 14:12
Avslutat konto
Intellektuella verkar på allvar tro att "bildning" på något sätt avvulgariserar utsvävningar så länge man håller en vaginalt tillknäppt, hämmad profil utåt. Att läsa franska författare öppnar dörrarna till Epikuros gästabud där unga flickor och pojkar står på rad för att få suga gubbkuk. Köttets lustar äro en bildningens lön, ty då gubbsjuka författare som en gång våldförde sig på prostituerade skrivit något, då blir detta lag i det högre medvetandets verklighet.

18 januari 2010, 14:32
Avslutat konto
För övrigt, när jag ser icke-diagnostiserade, medelålders personer hänga på forum för aspergare får jag direkt pedofilvibbar. Sexuellt frustrerade våldtäktsmän som gärna fungerar som "stöd" och "hjälp" åt "handikappade".

******* på aspergerforum är en sån. En pedofil/potentiell sexförbrytare som försöker ragga upp yngre handikappade över internet. En sån som får sin sexuella njutning av att brotta ned och tafsa på folk på behandlingshem samtidigt som han flåsar dem i örat med sin vidriga gubbjävelandedräkt.

Moderator: Ersatte nick med stjärnor. Vill även tillägga att den omnämnda inte är en man. / Moderator sugmundfreud

18 januari 2010, 14:37
Medlem
Det blir till problem när stanken börjar bli rätt outhärdlig. Men okej, om nu detta forum utvecklar sig till en skådebana för personer som fröjdas åt att prata skit om andra och att framhäva sig själva (för att nu uttrycka det milt) - må dessa sedan av andra ha blivit ganska illa tilltyglade - så ser jag inte några större utsikter för framgång.

Trots allt är det inte många som frivilligt dras till en sådan miljö. Det är inte ens jämförbart med en gödselbrunn, eftersom det där ändå finns näring för ny odling. Medan det här riskerar att bli en dynga av annan ofruktbar sort.

Jag tycker det behövs lite luktsanering. Det är bara parodiskt att vissa personer här påstår sig ha sådana fina sinnen, och samtidigt är i stånd att få ur sig sådant som föregår detta inlägg.

18 januari 2010, 15:27
Avslutat konto
Svin ska straffas. Pedofiler ska avrättas. Intellektuell sexturism utraderas. Vad är ofruktbart och dåligt med det?

Om du inte klarar att tala klarspråk, vad gör du på ett aspergerforum överhuvudtaget? Gå och lek nobelmiddag hemma i radhuset istället.

18 januari 2010, 15:48
Medlem
Asmix skrev:
Jag tycker det behövs lite luktsanering.
Starta gärna en tråd om det i avdelningen synpunkter också, kanske en omröstning.

Asmix skrev:
Det är bara parodiskt att vissa personer här påstår sig ha sådana fina sinnen, och samtidigt är i stånd att få ur sig sådant som föregår detta inlägg.

Jag finner viss komik i att man begär av alla autister, urskillningslöst att de ska bete sig korrekt. Det är inte heller ett lyckat koncept, se på aspergerforum, alla originella personer åker ut med huvudet före. Kvar blir Münchausenföräldrar, snälla Aspies och jag, som är tillräckligt manipulativ för att kunna linda in mina förolämpningar så de går moderatorerna obemärkta förbi.

Visst, det här forumet kanske går i graven pga att för få dras hit. Men då går det i graven med stoltheten i behåll.

18 januari 2010, 16:00
Avslutat konto
Neurotypiska som vill försöka få icke-neurotypiska att anpassa sig och bete sig "friskt och normalt" saknar kort och gott existensberättigande i mina ögon.

Jag är inte normal i särskilt många avseenden men jag mår bättre än jag gjort under större delen av mitt liv när jag kan vara mig själv.

Jag är ett teoretiskt hot mot neurotypiska om man ser på saken rent evolutionärt. Jag existerar inte för att anpassa mig eller finna en väg i neurotypernas värld. Jag skapar min egen på mina villkor och hade det inte funnits lagar och regler skapade av neurotyper så hade jag varit på toppen av näringskedjan.

18 januari 2010, 16:04
Medlem
Det var väl vissa som överlevde Titanic också. Lycka till!

18 januari 2010, 16:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 50 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.