Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Har du baksmälla idag?
Har du någon form av baksmälla idag? Den behöver alltså inte nödvändigtvis vara alkoholinducerad, men måste fortfarande vara en baksmälla.
|
22 april 2012, 11:14 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Re: Har du baksmälla idag?
Japp. Svår icke-drogrelaterad baksmälla.
|
22 april 2012, 11:18 |
|
|
Phideaux
Medlem
|
Svar nej, men hade väntat mig vara seg efter allt godis jag tryckte in mig igår kväll. Dricker inte och brukar ej droger utöver de som hjälper mig somna och som hjälper mig vara i fokus och inte gå runt och mörda folk.
|
22 april 2012, 11:44 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Låter som en god idé att fortsätta ta de pillren...
|
22 april 2012, 11:53 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag har inte baksmälla - men då har jag å andra sidan inte läst/mints allt som jag skrev/gjorde igårkväll. Det kanske dyker upp som i blixtsken senare under dagen.
|
22 april 2012, 11:56 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Jag har ingen ågren, men kroppen är rätt sur på mig för att den inte fått sova. Jag har ju en morgonpigg krabat hemma (som just nu mosar på utav bara helvete i LEGO Star wars).
|
22 april 2012, 11:58 |
|
|
Phideaux
Medlem
|
Skoja inte Längtan finns ju alltid där inombords men pillrena lyckas precis trubba av den där lilla tippen av drivkraft som skickar tanke till handling. Men en dag så... *drömmer*
|
22 april 2012, 12:02 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Hm... Har du någon att prata med om det där?
|
22 april 2012, 12:03 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Bra så. Dåligt så. Att "mosa på med lego" ger minnen från min barndom: Jag väckte ofta mina föräldrar genom att rota runt i mina legolådor - gärna klockan 6 på morgonen.
|
22 april 2012, 12:03 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Det är ett TV-spel. På hög volym. Men det är ju lindrigt. Tidigare klättrade han på mig, drog täcket av mig, kittlade mig och tjatade om att jag var tråkig. Då gick jag ändå upp åtta.
|
22 april 2012, 12:05 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|