Ny tråd Svara på tråd  [ 60 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Prettodejting 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Prettodejting
Yetin skrev:
Jag är ganska stabil men attraheras av de instablíla... Borde kanske bli ihop med nån ärkekvinnlig omhändertagande typ istället.

Det kan ju vara värt ett försök. :!:
Spoiler! :
Vi vet ju hur det kan gå annars. :04:

Tog bort Yetins anmälda felpost. /S

22 april 2012, 01:31
Medlem
Incognita skrev:
:lol: Jag har faktiskt gått och önskat idag att oneurotiska män inte vore så tråkiga. Eller att spännande män inte vore så neurotiska. Men så slogs jag av att en spännande oneurotisk man nog skulle vara way out of my league.

Det finns inga spännande oneurotiska män.
Spoiler! :
*hoppas*

22 april 2012, 01:33
Moderator
Ufo skrev:
Schueberird skrev:
Då är bara frågan vilket som är värst: tråkighet eller neurotiskhet!?
Jag tänker så här.
Tråkigt kan jag ha med fröken höger, och det neurotiska klarar jag av själv.
Så drömtjejen borde ju vara en som står ut med att man är den man är, vilket tyvärr kräver en personlighet man inte faller för.

Faan :05:

Sista satsen kan ersättas med något annat moment 22, men annars något ditåt ja.

Fast jag undrar över den där schablonen konstnärlig/spännande = neurotisk och tvärtom. Jag har nog träffat en och annan "spännande" okonstnär och "tråkig" konstnär, om också inte i förhållanden. En målare som blev så less på hur illa konstnärerna behandlades i konstbranschen och hur få som brydde sig att hen sadlade om till – fastighetsmäklare. Jag kan förstå henom, men... spännande?

22 april 2012, 01:36
Medlem
Han kanske blev tvingad som barn att bli konstnär fast han egentligen hela tiden drömde om att bli fastighetsmäklare eller dylikt!?

22 april 2012, 01:38
Medlem
Jag vill minnas att jag såg nån bra film där en medelålders Svenssonman blev kär i en ung konstbrud, minns inte var den hette dock...

22 april 2012, 01:39
Medlem
Tänker du på Vuxna människor med Felix Herngren som den medelålders Svessonmannen?

22 april 2012, 01:44
Medlem
Schueberird skrev:
Tänker du på Vuxna människor med Felix Herngren som den medelålders Svessonmannen?

Kan nog mycket väl vara den filmen.

22 april 2012, 01:45
Medlem
Var den filmen du tänkte på en komedi? Spelade Fredrik Lindström en svartklädd galleriägare med polotröja?

Schueberird skrev:

Spoiler! :
Jag är inte helt oförstående inför hans val av kvinna.

22 april 2012, 01:47
Medlem
Schueberird skrev:
Var den filmen du tänkte på en komedi? Spelade Fredrik Lindström en svartklädd galleriägare med polotröja?

Schueberird skrev:

Spoiler! :
Jag är inte helt oförstående inför hans val av kvinna.

Måste varit den filmen, och jag är smärtsamt medveten om att jag kunnat göra precis samma val.

22 april 2012, 01:50
Medlem
Fast hon verkade ju faktiskt inte så neurotisk.

22 april 2012, 01:53
Ny tråd Svara på tråd  [ 60 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.