Ny tråd Svara på tråd  [ 60 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Prettodejting 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Prettodejting
Ufo skrev:
Yetin skrev:
Men konsttjejer är väl ändå rätt attraktivt...
Ja, men mina erfarenheter om dessa konstnärliga tjejer har fått mig att vilja ha okonstiga* tjejer.

*=som i icke konstnärliga

Det kan jag nog misstänka är ett korrekt ställningstagande. Det tenderar att vara de farligaste som är mest attraktiva.

22 april 2012, 00:52
Medlem
Good point... *nickar*
Kan så vara att konsttjejer också är neurotiska och att det liksom "comes with the territory"!? Då är bara frågan vilket som är värst: tråkighet eller neurotiskhet!?

22 april 2012, 00:54
Medlem
Schueberird skrev:
Good point... *nickar*
Kan så vara att konsttjejer också är neurotiska och att det liksom "comes with the territory"!? Då är bara frågan vilket som är värst: tråkighet eller neurotiskhet!?

Det är nog helt oundvikligt. Klart stabila tjejer är tråkiga, det ingår dessvärre i meningen av ordet...

22 april 2012, 00:56
Moderator
Tja, det är nog ungefär som med de där svåra djupingarna med inre demoner.

22 april 2012, 00:57
Medlem
Incognita skrev:
Tja, det är nog ungefär som med de där svåra djupingarna med inre demoner.

Jepp, det är nog närmast spegelvänt för de olika könen, om det är det du menar. Det är knappast så att kvinnor skulle ha bättre möjlighet till lyckliga förhållanden.

22 april 2012, 01:00
Medlem
Schueberird skrev:
Då är bara frågan vilket som är värst: tråkighet eller neurotiskhet!?
Jag tänker så här.
Tråkigt kan jag ha med fröken höger, och det neurotiska klarar jag av själv.
Så drömtjejen borde ju vara en som står ut med att man är den man är, vilket tyvärr kräver en personlighet man inte faller för.

Faan :05:

22 april 2012, 01:22
Medlem
Spoiler! :
*nickar lite försiktigt så att bara Ufo ser det* :04:

22 april 2012, 01:24
Medlem
Ett dilemma, indeed!

Spoiler! :
Hur blir det om båda är lika neurotiska?

22 april 2012, 01:25
Moderator
:lol: Jag har faktiskt gått och önskat idag att oneurotiska män inte vore så tråkiga. Eller att spännande män inte vore så neurotiska. Men så slogs jag av att en spännande oneurotisk man nog skulle vara way out of my league.

22 april 2012, 01:28
Medlem
Jag är ganska stabil men attraheras av de instablíla... Borde kanske bli ihop med nån ärkekvinnlig omhändertagande typ istället.

22 april 2012, 01:29
Ny tråd Svara på tråd  [ 60 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.